Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tak malá, že bez názvu

09. 03. 2004
0
0
1799
Autor
Yorick

Jednoduchoučká, pro sebe. Stvořená současně s hudbou na úsvitu léta 2002. Věnovaná D.; on tenkrát zaplatil tím smutným koncem. Odkaz na noty sem dodám během pár dnů (až je sepíšu). Ale jinak se vlastní hudební inspiraci vůbec nebraňte! :)

včeras mi vykvetla

zavoněl svět

nechtěl jsem utrhnout

modravý květ

 

z večera do rána

láska si zahrává

dělá že je malá

že je to sázka

 

chtěl jsem tě pohladit

pro pěkný sen

polibkem probudit

pro nový den

oči jsem otevřel

a byla jsi pryč

 

od jara do léta

umírá rozkvétá

slzami zalitá

láska


johanne
12. 05. 2004
Dát tip
jojo, má to cosi do sebe :))

Heartless
10. 03. 2004
Dát tip
Ma to nejaky refren? Nebo tohle je finalni struktura? Nevim, bez ty hudby je to takovy tezky si to predstavit... a ta druha sloka mi tam docela skripe, pokud to teda nebude nejak osetreny az to bude s hudbou.

Yorick
10. 03. 2004
Dát tip
Mas pravdu, ja kdyz sem to sem psal, tak jsem ziral, jak to "na papire" vypada divne... Nakonec ja to ani nepovazuju za "pisen" spis takovou hudebni recitaci ci ci.... uvidis, zhodnotis - ozvu se:-)

Heartless
10. 03. 2004
Dát tip
Oki:) Taky mi to pripada spis jako basnicka... tamtim sem nechtel rict, ze pisnicka musi mit refren... kazdopadne by to chtelo este na tom zapracovat...

Buena_vista
09. 03. 2004
Dát tip
je

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru