Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bouře

09. 03. 2004
1
0
2038
Autor
Jeala

Stmívá se a bouře se blíží. Sedím na okně a směju se světu do tváře. Měsíc se mě dotýká svými paprsky a já mu začínám zpívat. Ledový    vítr hraje si s mími vlasy a blesky, protínající oblohu, se do mě vpíjí. Záře co vychází z lesa pod měsícem mě láká svou vůní. Nechám se učarovat a kráčím loukou. Potůček se mnění v řeku a já se topím.

Ne...

Sedím na kořenu stromu a déšť mi smývá z tváře slzy. Bloudím temným lesem a měsíc se mi posmívá. Kráčím bahnitou cestou a vítr vyvrací stromy. Blesky trhají nebe a déšť zaplavuje zemi...

Bouře mizí v nedohlednu a já opouštím spící svět. ....  Tiše ležím v trávě pod oknem a déšť stále ještě smývá ze mě krev...


Jeala
30. 03. 2004
Dát tip
díky : )

Rowenna
30. 03. 2004
Dát tip
Práva ypsilonů jsou snad uzákoněna. :-) Jinak - takové romantické. :-)

Desiré
17. 03. 2004
Dát tip
Pravopisné chyby byly opravdu úděsné .. ale jinak tak nějak zvláštně krásné ... T.

Dero
09. 03. 2004
Dát tip
Já agituji za práva písmene ypsilon !

lovi
09. 03. 2004
Dát tip
Přidávám se k agitaci, už by se jejich práva mohla konečně uzákonit:-))) A dalších taky, jak tak koukám:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru