Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V hrobce

09. 03. 2004
2
2
2574
Autor
Jess

Asi takhle... Ještě s jedním přítelem jsem byla minulý týden si prohlédnout jednu řádovou hrobku z konce 19. století... Správce, či kdo to, nám nadyvedl vstupní desku a pustil nás dovnitř po takvých sešlapaných schodech. Přítel po chvíli odešel, já tam zůstala a věnovala se studiu funerální plastiky. A pak... najednou jsem uslyšela křupnutí a těžký dopad. To víko spadlo. Vytáhli mě až druhý den k večeru. Dovedete si představit, co udělá s lidskou psychikou asi 30 hodin uvěznění v hrobce? Dávám vám možnost do toho alespoň trochu nahlédnout...

Zavřena v hrobce

nad rakví klečím

 - kdyby tak alespoň byla moje! -

nad hrobem zoufalce

zoufalstvím brečím

 - však není tam víc než má kupka hnoje.

 

Jak dostat se ven?

Jak odklopit víko?

 - Je vůbec tam venku o co stát? -

Mají teď nahoře noc nebo den?

Pomůžeš odejít, má věrná dýko?

Budem zde - společně - na věky spát?


2 názory

FAE BOMB
18. 06. 2010
Dát tip
Ještě štěstí, že's tam byla s přítelem... Nepřítel by tě tam nechal aspoň tejden! :-) (opravit: "nadyvedl" vstupní desku)

vivi303
04. 02. 2007
Dát tip
moc hezké!

Perdita
02. 04. 2004
Dát tip
Och*

Perdita
02. 04. 2004
Dát tip
Musel to být opravdu silný zážitek. Myslím si, že přes strach, nejistotu a klaustrofobii jste si svůj pobyt ve staré hrobce náležitě užila a vychutnala. Ta báseň je toho důkazem:)

Sakurka
10. 03. 2004
Dát tip
velice zajímavé,ale souhlasím s Raspberrykem, že tomu něco chybí...... ale velice mě to zaujalo, tipnu

Raspberryk
09. 03. 2004
Dát tip
Rozhodnně zajímavý příběh, dobré je, že dílo není dlouhé. Ale nevím jak, mohlo by to být ostřejší, nebo co... Tip.

lovi
09. 03. 2004
Dát tip
Nemůžu si pomoct, ale prolog mi přijde zajímavější než samo dílo......:-((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru