Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrah špačků

18. 08. 2000
6
0
3120
Autor
Rastin

... teď mám zrovna takový blbý období.

Prvního jsem vyhodil z okna brzy ráno,
a ten ještě stačil zanechat ohnivou stopu v šeru.
Druhého jsem ztratil venku, když jsem sbíral lejno.
Po svém psu uklízím, on po mně ne, když seru.
Třetího jsem zamačkal k muškátům do truhlíku,
vzpomínám, že se blížila hodina polední.
Čtvrtý vznikl na chuť odpolednímu spánku,
pak jsem ho poslal pryč wc-potrubím.
Pátý, šestý, sedmý a osmý déle zrály,
nakonec skončily v kontajneru s devátým večerním.
Zatímco běhávájí moje odpolední seriály,
těma čtyřma si stůl vždy ozdobím.
Desátá, tak ta je dnes poslední.
Přemýšlím nad sebou, nad pytlem sraček.
Co dělat zítra, až se zas rozední?
Snad touhle dobou zmáknu jedenáctej špaček.

Čumák
25. 03. 2006
Dát tip
:o) *

Marlyn
10. 12. 2003
Dát tip
Líbí :o) Tip

Climaster
28. 06. 2001
Dát tip
TIP RIP....:)))))...jen deset..???...:))))...

Rastin
28. 06. 2001
Dát tip
No, napsal jsem to chvíli poté, co jsem se snažil přestat kouřit. Nezadařilo se, opět jsem do toho spadl. Takže teď jsem na běžné hranici krabka/den. Koneckonců, kdybych chtěl napsat o dvaceti vajglech, asi by mi nestačila moje invence, co se týče veršů a rýmů vůbec :-))

blázen
12. 04. 2001
Dát tip
Jo, tahle je dobrá, hlavně první půlka se dobře rýmuje a sedí i rytmicky a to s tím psem je dost dobrý. Pokud jde o ten pytel sraček, je důležité rozeznat kauzální souvislost - tedy jestli se považuješ za pytel sraček proto, že kouříš, nebo jestli je to z nějakého důvodu naopak. Já třeba nekouřím a druhou možnost znám. To se člověku občas stává, když se nic nedaří (obvykle, když jde o natolik záporné :-) sebehodnocení, jsou v tom ženské, aspoň u mě), ale většinou to přejde. Teda m to zatím vždycky přešlo. A za ňákou dobu to přišlo znova. Koloběh života.

Semis
08. 09. 2000
Dát tip
ac nekurak, musim rict, ze se mi ten namet fakt libil :->> TIP

CZlovek
30. 08. 2000
Dát tip
Olí: proč pytlem sraček? No já bych řekl, že proto, protože se za tenhle zlozvyk (jako já) stydí. Nebo se Rastine mýlím? Kovi: Plně s Tebou souhlasím... jen deset... šťastlivec... Ale jako by to psal podle mých myšlenek :o). TIP

Vio
29. 08. 2000
Dát tip
Eh rozumím... šťastlivče, jenom deset?

Kovi
20. 08. 2000
Dát tip
Bravo!!!! Kuřáku... tímto jsi mne dostal... nesmírně se bavím a závidím, jak já bych chtěla kouřit jen deset cigaret denně.... Stydím se, jsem horším vrahem než-li ty... ale to nic nemění na tom, že by sis nezasloužil za tuto báseň TIP, vrahu :-) Co kdybychom založili ňákou pořádnou oddělávající skupinu?

Adelan
18. 08. 2000
Dát tip
Jo docela zajímavý, líbilo

Olí
18. 08. 2000
Dát tip
Jo, líbí, ale zdá se mi zbytečný sebemrskačsky se nazývat pytlem sraček, když nám ani nesdělíš, proč. Co z toho jako čtenářka mám? (Ve stylu téhle básně by se hodilo napsat, že hovno.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru