Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První noc

18. 08. 2000
0
0
1322
Autor
ilra

Trochu lechtivé téma,ale...inspirace...???

První noc Na chatu jsem dorazila ve čtyři hodiny odpoledne.Křupal sníh na pláních začalo zářit měsíční světlo.Krajina byla tak kouzelná,že jsem i zapomněla na to,na co jsem myslela celičký den.Dnes měla být naše první noc s Petrem.Znali jsme se již dva roky,ale kromě polibků a dotyků jsme ještě spolu nic neměli.Nevěděla jsem,jestli se těším,nebo se bojím,ale věděla jsem jedno.chci to dnes a s Petrem.Celičký den jsem myslela na to,co bude.Jestli to bude tak pěkné,jako v růžových románech,nebo tak přízemní,jak se o tom bavily kolegyně v práci.Bože,kdybych jen věděla……. Klíč jsem našla na svém místě.Když jsem odemykala,začalo hustě sněžit.V chatě byla krutá zima.Naštěstí bylo u krbu nachystané dříví a chyběla jen zápalka,aby se po domě rozhostilo příjemné teplo.Oheň za chvíli šeptal teplá slova a meluzína zpívala svou písničku.Za okny se přeháněly vločka a já čekala na Petra.Měl zaměstnání v nedalekém okresním městě.Pracoval jako manažer jednoho velkoobchodu a dnes měli uzávěrku a pak sladký týden nicnedělání.Se mnou.…..Nicnedělání…..??? Blížila se devátá a já čekala každou chvíli zvuk motoru.nervozita stoupala a s ní se mi začalo chvět doslova celé tělo.Bylo to k nevydržení.proboha,ať už to ze mne spadne,nebo to snad nevydržím.Raději jsem otevřela láhev vína.Jak jindy vůbec nepiji,vypila jsem první dvě deci skoro najednou.Konečně přišel ten kýžený klid.Ale s ním i to,co jsem v poslední době pociťovala při procházkách s Petrem.Nevím,jestli to bylo vzrušení,ale rozhodně to byly velice příjemné pocity v podbřišku.Pustila jsem si hudbu.Zbožňuji krásné melodie dálných zemí a Řecká hudba v podání Yanniho přidávala do mého těla stále víc a víc touhy po Petrovi.V deset hodin jsem již začala být trošku nervózní,ale v pořadí již třetí sklenička mne zase dokázala uvolnit.Asi se protáhla uzávěrka.Navíc se venku rozpoutala doslova sněhová vánice.Začala jsem se cítit báječně.Paní zima se neustále dobývala do místnosti a zuřila za oknem.Mráz nakreslil ty nejfantastičtější tvary.Uvnitř vesele praskal ohníček a vůně spáleného dřeva a pryskyřice mámila smysly.Bílá ovčí kožešina lákala a já neodolala.Lehla jsem si na ni,zavřela oči a poslouchala hudbu.Usnula jsem.Zdál se mi krásný sen o spoustu něžnostech a krásném,dlouhém milování. Najednou jsem však pocítila,že se probouzím.Nebo snad ne??? Na rozpáleném těle jsem cítila něžné dotyky.Cizí dlaně hladily má ramena.Jeho tělo bylo přitisknuto k mému.Ležela jsem na boku a cítila jeho touhu.Ruse sjížděly z ramen na paže a hladily až ke konečkům prstů.Petr,konečně Petr,pomyslela jsem si.CD bylo puštěno od začátku a smyslná hudba i alkohol a zejména jeho ruce dělaly zázraky.Cítila jsem něco,co jsem si předtím jen namlouvala.Touha po milování narůstala.Nechala jsem zavřené oči a plně se oddala dotykům.Cítila jsem,jak krásně voní a mé tělo se rozechvělo.jeho ruka jakoby mimochodem,jen tak jemně zavadila o mé prso.V tu chvíli mne tělo přestalo poslouchat.Zasténala jsem a málem vykřikla.Začala jsem se třást.Ruka pokračovala níž a níž.Když už jsem čekala,že pohladí to rozbouřené moře,náhle sjela k blůzce a rozepnula první knoflíček.Ale pak znova a zase jemně dráždila a dráždila.Druhý….třetí…..čtvrtý….. a opět ty jemné a krásné dotyky mezi tím.Když jsem cítila,že blůzka je rozepnuta,touhou jsem se vzepjala do oblouku.A jeho ruce opět začaly svá kouzla.Hladily mé tělo,ale tam,kde jsem po tom nejvíce toužila,tam jen vždy jako nechtěně,mimochodem zavadily.Cítila jsem,že nevlhnu,jak to bylo při líbání,představách či procházkách,ale dole se mi roztekla mohutná řeka touhy.Krajkové kalhotky už nedokázaly zadržet mou touhu a začala to odnášet sukně.Když mi vpředu rozepnul podprsenku a mé vztyčené prsa pocítily volnost,opět přišla ona vlna rozkoše. Dlaně obepnuly mé hrdlo a pomalu,pomaličku pokračovaly níž a níž.Když jsem je začala cítit na bradavkách,myslela jsem si,že už to nevydržím.Pak však přišlo něco,co jsem si ani ve snách nepředstavovala,že může být tak krásné.Vzal vrcholky mých prsů do špiček prstů a jemně si s nimi začal pohrávat.Bylo to tak nádherné,že jsem skoro ztratila vědomí.Začala jsem se zmítat skoro na pokraji bezvědomí.V tom nejlepším však začaly dlaně sklouzávat níž a níž.Zajely pod lem sukně a prsty začaly přejíždět po krajkách kalhotek.Cítila jsem,jak se mi naježily chloupky.Ani jsem nevěděla jak,ale náhle jsem byla bez sukně.Proboha sundej i ty kalhotky,chtělo se mi křičet.A prsty jako by to slyšely.Najednou se začaly dobývat tam,kde jsem to už tak dlouhou dobu chtěla.Začaly si hrát s mými chloupky a pomaličku sjížděly níž a níž.Přitiskla jsem k sobě stehna a náhle jsem nevěděla,zda vůbec chci,aby dokončily své dílo.Tolik,tolik jsem to chtěla!!!! Ale já se bála!!!! Co bude,až TAM dojde??? Co se stane s tou řekou??? Neucukne před promočenou,láskou roztouženou jeskyňkou??? Náhle však přišlo něco,co bylo doslova fantastické a veškeré obavy byly pryč.Jeho prst proklouzl do okraje mé štěrbinky a dotkl se místa rozkoše.Slyšela jsem se jako z dálky,jak jsem nahlas vykřikla.Povolila jsem napětí svých stehen a on vzal onen hrášek mezi dva prsty a začal si hrát.Ne,to nebylo hraní,to byla harmonie,to byl koncert.Vlna za vlnou dobývala mé smysly a o nějaké kontrole již nemohla být řeč.Ne,ne,to přece nemůže být tak krásné,chtělo se mi křičet,ale nedokázala jsem ze sebe vypravit jediné slovo.Rozkoš mi sevřela hrdlo a přestala jsem dýchat.A pak přišlo to,co se asi vůbec nedá popsat.Vybuchla jsem jako sopka,jako pramen,který vytryskne uprostřed pouště.Byl to tak nádherný okamžik rozkoše,že jsem na okamžik asi ztratila vědomí.Ale jeho jemné ruce mne probraly.Cítila jsem jak roznášejí mou vlhkost po celém těle,jak mne začínají chladit mokrá prsa.Když ucítil,že má málo,opět zajel tam,kde si toho nabral spoustu.Byla jsem tak nádherně vyčerpaná,že mne jeho dotyky doslova uspaly. Probudil mne chlad.Oheň pomaličku dohasínal.Rozechvělá kolena nechtěla poslouchat,ale přesto jsem vstala.Přihodila jsem pár polínek a začala hledat Petra.ON TU NEBYL!!! Už v zoufalství jsem otevírala i skříně,ale ON TU NEBYL.Jako šílená jsem se oblékla a vyběhla ven.Ne,nejsem blázen,prudký vítr a stále sypající se sníh už skoro zavál stopy.Ale BYLY TU!!! Rozpačitě jsem se vrátila dovnitř.I když jsem cítila ze sebe parfém ženské touhy,klekla jsem ke krbu a pohladila kožešinu.V jednom místě byla úplně promočená.Nechápavě jsem ještě chvíli hleděla do ohně,ale pak jsem s vědomím divokých snů přece jen šla spát. Ráno mne probudil hluk motoru.Kolem chaty projel posypový vůz a v kolejích za ním se pomaličku blížila blikající škodovka.Petr se ke mně přihrnul se zmrzlou kytkou jako divoká voda."Promiň,promiň,růžičko.Spěchal jsem za Tebou,ale zapadl jsem si šest kilometrů odsud."Když jsem ho políbila,všimla jsem si mladíka,který odklízel sníh kolem chaty asi 200 m od té naší.mého pohledu si všimnul i Petr."To je Kamil,známe se od malička.Představ si,že jsem asi před třemi lety v noci zabloudil a dobýval se do jejich chaty.To ti byla legrace,když jsem našel klíč na stejném místě jako ho necháváme my a pak jsem nechápavě stál v chatě a přemýšlel,co tu rodiče zase prováděli.A pak mi to došlo…." Mi to nedošlo nikdy a po pravdě řečeno snad to ani nechci…..
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru