Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Quo vadis

16. 03. 2004
0
0
1255
Autor
Ihriel

Proč si my lidé myslíme, že jsme poslední článek evoluce?

Jsme jen tupé stádo, které jde, jak pastýř píská, řvu, brečím a chřadnu vzteky, kde na sobeckost lidství vzíti léky?

 

 

A tak ptám se Quo vadis člověče?

brzo do bot ti poteče...

                                    

              Kolik zbývá dní, dřív než přijde poslední??

 

 


Kelis
08. 07. 2004
Dát tip
Jako by to bylo napsáno po srážce s nějakým přitupělým úředníkem! Pak vše CHÁPU!!!

Ihriel
25. 03. 2004
Dát tip
Ahoj Martino, díky za tvojí kritiku, není to básen, ani úvaha, je to vztek nad sebou samým.. Nevím kam kráčím a občas mám pocit, že má cesta je zbytečná, že vše na tomto světě je zbytečné.. ale neboj zas takový pesimista nejsem. :-)) Jen trochu jiná než by se některým lidem zdálo.. Nad úvahami bytí a nebytí si s Lukášem lámeme hlavy již po rok našeho soužítí, ale bohužel, stále sme nepřišli na zhola nic. Dík moc za tvoji přátelskou kritiku - vím, že je to kýč, ale cožpak není život sám o sobě trochu kýčovitá směs přetvářek a lží? ..

Ihriel
25. 03. 2004
Dát tip
ahoj, zkus si přečíst druhou básen , je to o něčěm trochu jiném.. ale stejně dík za tvoji kritiku.

Quo vadis, Šárko? Tudy cesta snad nevede, i když mám taky někdy ten pocit. No, je to spíš hodně zakuklený mix úvahy a výkřiku. Bohužel, takových tu už bylo...

Šárko, ...? Kam kráčíš, kráčíme? Zaujalo mě, že ve druhé větě jsi stačila vyměnit jak první osobu plurálu, tak číslo jednotné. Asi bych tu větu rozkousla na dvě, aby bylo vidět, že na sebe navazují, avšak úplně spolu nesouvisí. Nemyslím si, že by to bylo s námi tak zlý ... trošku tě znám a patří to k tobě - bez debat. úsměv " Kolik zbývá dní, dřív než přijde poslední??" Tahle koncová věta mi toho připomíná. Havně písničku. "kdy pomýšlet na návrat?", tak se sice nejmenuje ani náhodou, ale že by tam něco takového bylo? Neviem, jen mi to zcela jistě něco připomíná. Je to dobrý text, který by mohl být rozšířen, protože, když už se tam opravdu něco začíná dít, je konec ... A trochu tomu chybí údernost, aby to vzalo čtenáře za tentononc. "chřadnu vzteky" - mně to nedává moc smyslu; tedy onemocnět -> zbláznit se, ale to je až moc silné...nebo jsem nepochopila? Asi jo. Na první dílo je to dobré. Na první dílo uveřejněné je to velice dobré!

John_Ceder
16. 03. 2004
Dát tip
začni u sebe a pak se ptej ostatních..

Ihriel
16. 03. 2004
Dát tip
dík za názor i když trochu připitomělý zdá se mi..

John_Ceder
16. 03. 2004
Dát tip
nevím, Hned první věta: proč si my lidé myslíme? Mělas bys mluvit za sebe a ne za ostatní kde vzít na sobeckost lidství lék? možná vo tom bys měla něco napsat atd. A řek bych, že to ani není báseň..

Ihriel
16. 03. 2004
Dát tip
řekla bych, že je to fatální konina, ale něco sem jen tak napsala a je to moje absolutní prvotina - nikdy jsem nic nenapsala, tak budte trochu shovívaví - děkuji. :-))

Ihriel
16. 03. 2004
Dát tip
řekla bych, že je to fatální konina, ale něco sem jen tak napsala a je to moje absolutní prvotina - nikdy jsem nic nenapsala, tak budte trochu shovívaví - děkuji. :-))

Ihriel
16. 03. 2004
Dát tip
však to básen není je to názor na nynější svět..

Marthin
16. 03. 2004
Dát tip
Viděl bych to tak do něděle...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru