Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vejce na tvrdo.

16. 03. 2004
1
0
955
Autor
oFce

V klasické hospůdce sedí starší pán.

Na ošklivém stole má položený ošuntělí klobouk a  v jeho vyblejskaném saku balancuje na rozvrzané židli.

Chvíli rozímá až k němu přijde čišník. ,,Dobrý den máte nějaké přání?" zeptal se hostinský a ležerně smetl drobky ze stolu utěrkou.

,,Sodovku a vejce na měko." odpověděl pán přívětivym hlasem.

Čišník odešel a pán dál přemýšlel nad svým. Po chvíli se před ním objevilo vejce na stojánku a sklenice sody. Vzal si do ruky vidličku a uklepl špičku vajíčka.,, Všechno v pořadku?" ptal se hlas obsluhujícího. ,,Ano. Chtěljsem sice vejce na měko ale spokojím se i s tim na tvrdo." odpověděl. ,, Mám vám to vyměnit?" ozval se nervózní hlas.  Né. Už se vám někdy stalo, že bylo všecno podle vašeho přání?  Vždyť tak je to se vším, zkrátka jedno jste nahoře, a jindy zase dole.

Život totak vyžaduje.


johanne
08. 06. 2004
Dát tip
hm, že by mě to nějak zaujalo, to rozhodně ne :o) + chybky a překlepy

sicco
18. 03. 2004
Dát tip
stejnak za všechno můžou skřítci

bielaaura
18. 03. 2004
Dát tip
rozosmialo:-( tip

Gerzon
18. 03. 2004
Dát tip
Nehledě na množství chyb v textu, jsem rád, že to bylo tak krátké.

horák
17. 03. 2004
Dát tip
totak, totak :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru