Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

17. 03. 2004
1
0
648
Autor
Widi

Výskyt chybek není nezaručen :p

Cesta

Cestou zpět,za letu zlatých včel,cestou zpět, v šumu stříbrných větví stromů, kam? přeci domů.

Dlouhá cesta kolem skal,hradů,vesnic a měst,
Dlouhá cesta tam na svá rodná pole,tam kde mě každý zná jménem.

Dlouhá cesta tam a zpět, tam kde chodíval jsem na ryby, tam kde na horizontu mával jsem lidem, lidem jež na svých polích pracovali a mě v záblesku slunce odcházet pryč uvidděli.

Vracím se do kolébky, ke hračkám, k suché slámě,
to je domov. To je můj velký nedobytný hrad co říká o své slávě.

Hrad co se na velké skále s mnoha věžemi tyčí, s králem na trůně a princeznou v průčelí.

Po dívejme se nahoru,na oblohu, je plná ptáků zlatavých, ptáků co ukazují cestu, kam? domů.....


vesuvanka
17. 03. 2004
Dát tip
Jjako basen bych to trochu jinak graficky upravila, kratsi radky asi napriklad takto: Cestou zpet, za letu zlatych vcel, cestou zpet, v sumu stribrnych vetvi stromu, kam, preci domu (omlouvam, se, ze pisi bez diakritiky). Jinak je basen pekna a davam ji tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru