Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stolní hra

20. 08. 2000
0
0
792
Autor
satix

Stolní hra Anglické eso - útok na zdrhovadlo. Vidina zahaluje duši, obyvatel Sumatry naznačuje rukou směr - Zairské sídlo. Orgán zrakku spatřil umělecký předmět - Chareaubriandovo dílo. Otec a feudálka mající propůjčené léno sledují otvorem ve zdi domácí zvíře, český básník o stavu mysli píše, podpisem anonyma římské číslo 549 své díla zahaluje. Zřícenina v Čechách - na venkově, na špaňelském dvoře středověký nájezdník, náš lyžař a tenista Lendl. Vojenská jednotka provádí operaci - SPZ aut Prahy a Nitry. Akci vedl náš zpěvák na slovenském velbloudu a popíjíc lahodný nápoj, co dostal věnem ze Slovenska. Ovšem norský státník byl Slovenskem pověřen, aby vyslal trojici osob, včetně obézního písmáka, co rád polévkový knedlíček, zničit důl na kámen silou voltampéru. Pak užít japonského šermu s bambusovými tyčemi a dát sbohem. Ukazovací zajémeno míří na hudební značku, jestliže turistický přibytek na území menšího státu zesiluje zápor, stává se hudební značka dědičným základem genu. Bůh Odin klokotá ve svém sídle Slovenské akademie věd a v hlouby dosny je slengově košíková Stolní hra.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru