Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdyby...

08. 06. 1999
0
0
1996
Autor
Gity

jak plynul čas
déą» smyl vąechny stopy
moľná mě někdo právě nepochopí
snad sama nevím co si myslet mám...

Kdyby sis vąimnul ľe tu jsem kdybys jen tuąil co chci říct kdyby jsi zastavil pak nechci víc... Jen pár slov trochu toho času pár něľných jmen co skrývaj krásu jen minut pár kdy budu jenom já.... tvá touha dávno vyčpělá... Zas doteky mě pálí po celém těle. Jak ses mi vzdálil! Jsem v té své cele luxusem obklopena vąak oči vidí ąrámy na kráse vąech tvých činnů co peníze tě stály... V duąi si hýčkám vinu či snad jen provinění? ®e láska, za níľ plynu se den ode dne mění - ......................v nic...
kačka
31. 10. 1999
Dát tip
Kdyby si všimnul, tak by nebyla tahle hezkost na smutným světě plným trápení, Gituško...

snoopy
14. 06. 1999
Dát tip
den ode dne.. den za dnem..
prej pořád nic.. to na co čekáš je dávno pryč..
tak nebuď smutná.. nejsi v tom sama..
..jen zchladit křídla znavený..

Kombajn
11. 06. 1999
Dát tip
Az se bude volit MISS SLOVA nebo MISS Pismak, dostanes moje hlasy /Saxanka promine/

leontynka
10. 06. 1999
Dát tip
Tohle se mi skutečně líbilo

Aedy
09. 06. 1999
Dát tip
Řeknu jen jediné: Pánové, zde se smeká!!!

maprach
09. 06. 1999
Dát tip
Jseš mi oázou, ó múzo. . . :-):-) :-)

Merle
09. 06. 1999
Dát tip
Gituš, tohle se mi moc líbilo. Asi si to hned přečtu ještě jednou...

Print
08. 06. 1999
Dát tip
Gity! Netušil jsem, že někdo někdy bude mluvit i za mě!!! Děkuju!!!!!!

B.Ezejmenij
08. 06. 1999
Dát tip
.... co mám dělat ? Mlčet ? Tak to bude asi nejlepší. Cítíš to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru