Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pulnoc

20. 03. 2004
0
0
739

Pulnoc… zkourena vicka neposlusne klesaji…rasy se okamzite propletavaji a uz neni cesta zpet. Usinam !

Primo tam kde jsem…i kdyz nebezpeci tohoto pocinani mi tluce na spanky. Ted nebo nikdy ! Ted neb…

 Bezvladne klesam ke dnu… mezi tisici polstari tezko poznas ktery je ten pravy…ale uz je mi to fuk…vrham se do naruci vsech co mi zkrizi cestu… a ukajim se jejich mekou teplotou… jen at to nikdy neskonci…

Tupe bubnovani nekde tam ve vzdalene (tentokrat dalka je primo kosmicka) casti  mozku  probouzi vsechny smysly a roztancovava ….rytmus se nemeni… anebo meni se prilis rychle?

Smysly jsou zoufale…unavene pocukavaji…protancily celou vecnost…uz jim vypovidaji sily a padaji rosou na me nehybne celo… aby se zrodili za okamzik v divokem tempu zvuku.

Opoustim sve telo… jen me pohorsuje... nejsou mu vzacne zadne vyssi cile… Jdu pryc…Vratim se rano… Copak ho tim zrazuji ? nejsme milenci…slouzi mi. Jsem PANEM !

Uz jsem na ceste…A  tamhle ! Uz te vidim !!!

 Jak dlouho cekas ?

 Jses to vubec ty ?

Neslo to driv… byl to tak hezky vecer…ano

Proc nemluvis?

Jses jako telo bez duse. Takhle jsem te nechtela. Telo bez duse...hahaha ...Komicky vyraz pro to co zrovna jses. Ja jsem si te vymyslela... I jeho oci mas jen proto ze to tak chci. A ted me obejmi… a dale uz ti nenapovidam… musis to vedet sam…Ach jo… kdyby me telo nebylo tak prizemni… opustilo by vsechny sve polstare…

A kdyby dalka byla “kratka” a  cerne bylo bile……a ty bys byl mnou a ja tebou stejnak bychom meli proc stesknit… Tak jdeme radsi spat…

Rano je vecera moudrejsi        

 

Zvedam se …A sakra! Co jsem to rozlila?… az rano….Vypinam music… Tlukot v hlave neprestava… Studene parkety... Krok... Krok...To vis ze to jde...Krok... Naraz... Nesmim se precenovat... Zhasnout.  Svrsky... Spodky... Jump!!! Aaaaa Brrrr...Jen to rychle zahrat....Jooo....jooo Tancujte...Rychle Rychlej jooo!!! Toc se! Toc! 

Vznasim se.....vznasim se...Kde jsi? Kdo je to? Ne Ne Prosim…prijd…Ja jsem si te vymyslela…Ja !  A ted ti rikam prijd ! Mas jeho oci a ruce protoze to tak chci ! Jses muj ! Prosim….

Ano pani  ja tady jen na nekoho cekam… Coze? Ne to neni mozny! Uz tam bezim…..

Co mi to rikala? Co mi to proboha ta zenska…. Kde to jsem? Halooooo  Jses tady? Je tady vubec nekdo??? Haloooo!!! 

Prooooooooc?  Proooooooc? Prosim prosim kdybys tady byl tak se nebojim…..prosim!!!

 

3:47….jdu se napit…Co to melo znamenat? Uf   Mela jsem zustat spat v obyvaku.... Tam to bylo tak...tak...po mym...

A zas zahrivat....

Prava.....

Leva.....Pul pate.....Sakra.......

Prava…..

To je zajimavy co vsechno se da na strope ve tme vykoukat…..A co kdyz to tam opravdu je ?Vidim to jen ja? Nebojim se…….ne ne a ne…

Takhle se ale neda dychat…..pravou….uz se svita….Zkusim to: Jedna kozicka…Proc se pocitaji ovecky? Druha kozicka…treti… sto sedesat osma kozicka…

Ahoj ! Boze ja uz tady na tebe cekam…celou vecnost...

Kdes byl ?      


johanne
24. 09. 2004
Dát tip
zvláštní, ale tak celkově moc nevím, co si o tom myslet... je to dost zmatený :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru