Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

When Love And Death Embrace

22. 03. 2004
1
0
1810
Autor
Archangel

Omlouvám se každému, komu by vadila forma, která se postupně vytrácí, ale psal jsem to v jedné útulné horské hospůdce a s příbývajícími pivy...:-)

Dostala se do víru
jež ji unáší k oblakům
daleko od starostí
cítí se tak šťastná!

 

Tak moc si přála zemřít
vždyť smrt je tak krásná
objímá Tě, šeptá něžná slůvka
vždyť smrt je tak krásná
vezme Tě za ruku a vede dál!

 

Jak těžké bylo žít
s Tvými problémy
teď se vše zdá tak hloué
cítíš, jak se celá chvěješ
jak proniká Tvým tělem i duší
je Ti tak krásně
a už se nikdy nechceš vrátit!

 

Tak moc si přála zemřít
vždyť smrt je tak krásná
objímá Tě, šeptá něžná slůvka
vždyť smrt je tak krásná
vezme Tě za ruku a vede dál!

 

Miluješ doteky, které cítíš všude po svém těle.
Tak horké a rozpálené, jako nikdy.
Jen se nech vést a ničeho se neboj holka.
Dnes přišel Tvůj velký den a tys na něho celý život čekala.
Máš slzy v očích a proto ani nevidíš, jako moc Tě má rád!!!


zelva
11. 02. 2006
Dát tip
ten konec už je takový slabší...možná kdyby ta poslední tam už nebyla bylo by to super

Inu trochu sice zasahuješ do mého tajného nápadu, ale vlastně je to o něčem docela jiném, takže proč ne? :) Zajímalo by mě, jak by to dopadlo bez těch piv. :) Každopádně se mi to nezdá špatné, ačkoliv já osobně žádné optimistické nálady k tomto tématu nesdílím. Co taky čekat od Atheisty... Také mi to připomíná texty nějakých písní. Tak zatím. Piš bezostyšně dál. Ještě se ozvu.

Jasmine
25. 03. 2004
Dát tip
Pěkné, pěkné, s přibývajícími pivy už přituhuje:o) Ne, vážně, souhlasím s tím, že okamžik smrti není bolestivý, spíš endorfinní, ale vážně není kam spěchat. Dost mi to připomíná texty mých oblíbených písní, takže bych pro odlišení použila jiný název - víš jak, autorská práva a tak...;o) Líbí se mi myšlenka odstupu, nadhledu nad sebou, lehkosti bytí v okamžiku, kdy už neexistuje žádný problém, kdy už člověk na životě nelpí a užívá si bezstarostnosti. Kéž by takový okamžik mohl trvat věčně! To my, zodpovědní, co plánujeme budoucnost, asi málokdy pocítíme. Když to vemu obrazně, je dobré nebrat sebe, svůj život i ostatní, příliš vážně. Užívat si dne, každé minnuty a nebát se smrti. Kdo ví, třeba je to jen začátek něčeho nového!

Simona
22. 03. 2004
Dát tip
hmm..zajímavá *t

Shellinka
22. 03. 2004
Dát tip
Mám dotaz - co znamená when love and deth embrance?

Dero
22. 03. 2004
Dát tip
Shellinka: deth = death embrance = ... nevím ... embranchment je větvení, to by dávalo smysl ... Takže "Když se láska a smrt (roz)větví" ... ?

Shellinka
22. 03. 2004
Dát tip
Dero: :)) Samozřejmě záměr byl nejspíš When Love and Death Embrace, ale takhle...

Dero
22. 03. 2004
Dát tip
Shelli: Už chytám chroustovy manýry, co se překladů týče ... to obětí mi tam nesedí. :op

Archangel
22. 03. 2004
Dát tip
Moc se omlouvám-udělal jsem v názvu chybku, ale už jsem ji opravil:o) Celý název znamená-Když se láska a smrt obejmou.

Shellinka
22. 03. 2004
Dát tip
Nemělo by to být EMBRACE? Já vim, že strašně rejpu... ;))

Archangel
22. 03. 2004
Dát tip
Jsem já to ale popleta-máš pravdu!!! Asi se příště vykašlu na anglické názvy...;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru