Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarní odpoledne

22. 03. 2004
0
0
2798
Autor
Škrhola

 

                                                       

                                                ~~~~

                                                 Prodals´ mi paštiku

                                                 v béžovém obleku

                                                 ruměnec ve tváři

                                                                                    ~~~~                                   


katugiro
25. 04. 2005
Dát tip
ne že by snad haiku, ale paštika v něm líbí se mi

Seregil
21. 04. 2004
Dát tip
No.... nevím.... haiku asi ne... ale nejsem odborník... jinak pocitovka dobrá..

Dero
22. 03. 2004
Dát tip
Paštika ... hmm ... ten výraz se mi do haiku nehodí ...

Kryšpín
22. 03. 2004
Dát tip
To by mohl být dobrý základ písňového textu. Nejsem sice odborník na haiku, ale 1) máš všechny verše stejně dlouhé - 6 slabik 2) chybí mi tam zachycení okamžiku. "Prodals´mi" může být taky klidně před týdnem 3) Trojverší v podstatě nic neříká. Prodal paštiku, no a co? Chci tím říct, že haiku, i když je krátké, by mělo ukázat pocit, který z daného okamžiku máš. Naopak bys měl(a) jasně cítit, že už ani další řádky být nemůžou, že si vyjádřil(a) všechno, co si chtěl(a). P.S. taky s tím bojuju.

Škrhola
22. 03. 2004
Dát tip
Děkuji za obsáhlou kritiku, v podstatě s ní souhlasím, ovšem až na bod 3. Podle mne mé haiku říká zhruba toto: Musím začít již názvem - přenesme se do jakéhosi jarního odpoledne, ve kterém já jako jistá osoba sděluji jiné (blíže neurčené) osobě: Prodals mi paštiku v béžovém obleku tedy zachycení jakési skutečnosti, jakéhosi děje - načež navazuje poslední řádek, ruměnec ve tváři - tedy stud buď můj nebo člověka, který mi prodal onu paštiku - zde jsem ponechal čtenáři prostor pro vlastní fantazii.

Škrhola
22. 03. 2004
Dát tip
Protože: stydím se buď já - za to, že jsem si koupil paštiku (což už samo o sobě je pěkně trapné), a navíc od člověka v tak podivném obleku. Nebo: stydí se prodejce - je přeci velmi trapné někomu prodat paštiku a navíc v tak pitomém obleku...

Křídlo
22. 03. 2004
Dát tip
.....-.-.--...--.._..--.._.._--..-_

JiKo
22. 03. 2004
Dát tip
...-.-.-D

Lakshmi
22. 03. 2004
Dát tip
Nevím proč ale (-:

Kryšpín
22. 03. 2004
Dát tip
Škrhola: omluva, mělo tam být: Trojverší MĚ v podstatě nic neříká.

Kryšpín
22. 03. 2004
Dát tip
A ještě jedna omluva. Samozřejmě - MNĚ (3.pád)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru