Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Never to be forgotten

22. 03. 2004
1
0
1830
Autor
gradanrel

1.sloka: I feel the torment, the time cannot erase it seems. Only torments, only violence on me, they feel so powerly and I badly. They took my things out and I almost cried inside. Now it´s another and this is relation. There´s nothing to fear.

Refren 1: No jeer, no jeer, I already want leave out

                No fear, no fear, I must open my quite mouth, my voice

2.sloka: Now they envy me, I have attention of my friends, but these wounds are just too real. There´s so much more to know, ever I have a problem, but it´s not the past and so horrible. I feel a big hope, but why were they so nasty? They didn´t  know I was quite only because they did it to me? I was surpressed.

Refren1

Refren2. : It´s out- yes - Never to be forgotten

                         Oh - yes - Never to be forgotten

                 Who feel it like me? Can you hear me? Is there anybody? Hello, help me out of my childish fears, because it´s never to be forgotten      

                               -it seems! it¨s so unforgivable!!!


gradanrel
13. 06. 2004
Dát tip
hlavně že to přeložíš, darlo.....nechce se mi to líbit

Darla
12. 06. 2004
Dát tip
moc se mi to nelíbí!!!!!!!!!!!!!!!!!!

johanne
12. 05. 2004
Dát tip
no... nic moc

Friday
21. 04. 2004
Dát tip
Mě to zase připomíná Evanescence...těma slovama i tématem písně....a jo, docela si mi líbí:))

gradanrel
29. 03. 2004
Dát tip
díkes

cmukina
29. 03. 2004
Dát tip
nemas zaco... .-))

gradanrel
28. 03. 2004
Dát tip
Linkin Park, jo? Vyjádření pocitu, no, víš, tohle se mi skutečně stalo. Jo vím, nejsem good v anglině, ale teprve začínám střední, to se dohoní. a díkes za tipík.

Heartless
28. 03. 2004
Dát tip
Nevim, ja LP zas tak v lasce nemam, ale proste mi je to trosicku pripomnelo. Jako co jsi to planovala ty? Jinak predpokladam, ze se ti to stalo, takovyhle veci se jentak nepisou... proto jsem rekl vyjadreni pocitu, tvych pocitu. Anglina se dozene, tak to pak vypilujes a bude to supr:)

cmukina
28. 03. 2004
Dát tip
hm...anglinctina mi moc nejde...ale aj tak...je to dobre..

Heartless
27. 03. 2004
Dát tip
Pripomina mi to Linkin Park... ale ta anglictina obcas boli... jinak je to hezky vyjadreni pocitu a myslim, ze jako s pisnickou by se s tim ztotoznila spousta lidi... vcetne me, takze davam TiPik btw, co by to bylo za hudbu? PS: Jedna takova rada... neda se zapomenout, ale da se na to snazit nemyslet... tezko, ale castecne jo...

andromeda
24. 03. 2004
Dát tip
anglicky moc nerozumím....don´t understanding......ale není to špatné, měj se

gradanrel
23. 03. 2004
Dát tip
Ty tomu nějak rozumíš

_Gallas_
22. 03. 2004
Dát tip
Čas všechny rány zhojí.... pokud se nezanítěj, to je pak lepší mastička.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru