Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtyři YOU

24. 03. 2004
0
0
1104
Autor
theletadlo

Toto je dílo, které stojí na čtenářově hlubším zamyšlení a dá se soudit pouze těmi, kteří jsou ochotni hledat skryté symboly...

 

Až do roztrhání těla,

ty bys chtěla.

Až do roztrhání těla,

svou píseň mi pěla.

 

I SRDCE you

 

Ty bys chtěla a já taky,

není nad náznaky.

Ty bys chtěla a já taky,

nevěříme na zázraky.

 

Je TEBE aime

 

Pouze být spolu, tě vidět, tě slyšet,

chtěl bych křičet.

Pouze být spolu, tě vidět, tě slyšet,

chtěl bych křičet.

 

Ich MILUJU dich


theletadlo
28. 03. 2004
Dát tip
Za tu ostrou narážku na kritiku se omlouvám, v ten den jsem byl moc mimo... poďme to tu rozebrat --> ty bys chtěla a já taky--> pouze být spolu, tě vidět, tě slyšet--> ehm, není to „vata"

nikolinka
25. 03. 2004
Dát tip
Stojíš o hlubší kritiku, ale zároveň si pěknej nerv, když ti ji někdo nabídne. Jo, souhlasim, nápad skvělej, ta vata, jak bylo řečeno je pak hlubší, ale musim dodat, že neupoutá tak jako Ich MILUJU dich.

Waren
24. 03. 2004
Dát tip
Ten, nápad s těmi cizími jazyky se mi líbí, ale to mezi tím mi připadá trochu jako vata :)))

KayTee
24. 03. 2004
Dát tip
Toto je dílo, které stojí na čtenářově hlubším zamyšlení a dá se soudit pouze těmi, kteří jsou ochotni hledat skryté symboly... tohle mi přijde jako namyšlenost..

theletadlo
24. 03. 2004
Dát tip
Není to namyšlenost, jde o ochotu k hlubšímu zamyšlení, kterou ty asi nemáš, jsi normální rýpal, pochybuju o tom, že jsi to četla...

Waawe
24. 03. 2004
Dát tip
hm, zajímavé :)) nevím asi jsem to moc nepochopil :)) snad mi to někdy vysvětlíš :) zatím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru