Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pavučina snů

25. 03. 2004
1
0
1619
Autor
Symbi

Konečně je to tu! Máte to s plnou parádou a čitelně:-) Ps: Zdravím celé Zdravé jádro a semínko k tomu. Symbi :-)

Pavučina snů přede tichou noc,
mesíční svit má kouzelnou moc.

Ve snu člověk touhy zkrývá,
nachází tak štastný svět.
Na realitu zapomíná,
nehodlá se vrátit zpět.

Jak pokračovat teď mám,
nehodlám-li nadále snít sám?

RedSky
11. 10. 2004
Dát tip
Dva řádky? Je to hrozný celý! To to vidim jenom já? A to prosim neni hlubší kritika, ale pouze konstatování faktu. Dyť to je říkanka...ještě k tomu nijaká...a to jsem ještě mírnej a chci bejt ohleduplnej...

hippiesanda
23. 04. 2004
Dát tip
ty dva řásky sou příšerný... kazej veškerej předchozí dojem.. takovej puberťáckej verš.. tipla bych, ale ty dva řádky mě to zkazily..

Seregil
09. 04. 2004
Dát tip
jednoduché... však příliš... mrknu se dál...

Symbi
05. 04. 2004
Dát tip
no se jeste uvidi:-)

Symbi
05. 04. 2004
Dát tip
docela si to Domco vystihla, sedí:-)

Symbi
05. 04. 2004
Dát tip
A Petr Pane do noty kazdému se trefit nehodlám, mluvim jak mi zobak narostl a písi tak téz:-)

Semeno
04. 04. 2004
Dát tip
Symbi.. jseš prosá duše? He? :o)) hahaha! Promiň ,hloupá sranda. No, na začátek pěkná prostoduchuchost, ale je vidět, že co se formy týče, to ses vkusně vytáhl. Taková malá drobnost : skrývá........se třeba ornice, ale to je mimo.. no, měj se krásně deštivě, snad ti to sedí

Petr_Pan
02. 04. 2004
Dát tip
Druhá část se mi zamlouvá - snad i první - ale závěrečný dva řádky jsou opravdu pitomý :-( Škoda :-) PS: Věřím, že rýmy časem přiberou na síle - vytrváš-li, určitě jo ;-))

Symbi
26. 03. 2004
Dát tip
Tak trochu oboji, i kdyz se musim priznat, ze sem jej jeste necetl. Chystam se na nej:-)

Symbi
26. 03. 2004
Dát tip
A k tomu co rekl Zamraceny mnich (omluv prosim, ze nepisu hacky a carky, ale pc ze kterého pisi to neumoznuje, jinak bz to bylo necitelne) co kdyz sem prave vzhuru, a nebo co kdyz se probudit nechci?

elfka_Sea
26. 03. 2004
Dát tip
ahoj Symbi jsem tu nova a si moje 10dilo ktery jsem cetla a prvni ke kteremu neco pisi a myslim ze je to dobry.....aspon me se to libilo :)

elfka_Sea
26. 03. 2004
Dát tip
dodatek.......nechces-li snit sam,najdi si samicku:)

Dovoluji si poradit: probudit se.

Aarfy
25. 03. 2004
Dát tip
náhoda, anebo tě inspiroval název knihy Stephena Kinga?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru