Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po žebříku

22. 08. 2000
1
0
1213
Autor
misan

je to už starší dílko (léto '99), snad to ale stále stojí za přečtení

Za dlouhých nocí chtěl bych lézt k oknu mý holky po žebříku nerušen nikým - v úplným tichu v tichu jež nenabízí žádný z měst Chtěl bych jako rtuť teploměru stoupat k princezně co čeká ve věži k princezně co mi každý slůvko uvěří k nejsladšímu ze všech poupat Není však středověk a romantika se sem nehodí má holka spává v desátým poschodí…
Mahoney
29. 08. 2000
Dát tip
mě to přijde skvělé a TiP možná by se skutečně dalo na formě zapracovat, ale chyby nevidim, ta práce by byla spíše o zpravidelnění co se týče počtu slabik, jen si myslím, že by to byla zbytečnost...

misan
29. 08. 2000
Dát tip
k předchozím kritikám - asi máte recht, ale napsal jsem to tenkrát na jeden zátah a prostě jsem se rozhodl, že to tak už nechám

(_)
28. 08. 2000
Dát tip
Pro mě je to takové rozhárané, možná by to chtělo pohrát si s počtem slabik v jednotlivých řádcích, vypilovat rýmy... Zvolil sis téma které není zas až tak převratné takže by tomu mohlo pomoci jen perfektní zpracování. Píšeš že už je starší takže z největší pravděpodobnosti jsi už dál a já tu mluvím na prázdno:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru