Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

AKO CHUTÍ HRIECH.

31. 03. 2004
1
0
2493
Autor
denorimamo

Je slaný, sladký, možno horký?

A pred ním obranu nemáme.

Vlezieme za ním hoci do ponorky,

ako rybka v tej vode plávame.

 

Unáša nás slastná vlnka,

zmieta nás, ako Golfský prúd.

A my cítime, jak krásne žblnká,

na všetko vieme zabudnúť!

 

Padáme na dno zabudnutia

a tancujeme v pieščine.

Uvoľnia sa v nás všetky pnutia

v nádherne vlhkej perine.

 

A potom silou vulkánu

plávame zo dna za slnkom.

Tlak stúpa, dusí membránu,

poháňa nás za nádychom.

 

Ako chutí hriech?

Je slaný? Sladký? Horký?

Povieme si krásny, ako prvý sneh!

A pobežíme za ním, hoci do ponorky...

 

 

 

                                                                Deno Rimamo

 


Libi. t.

KayTee
07. 04. 2004
Dát tip
úsmevné,ale na tip to neni

denorimamo
07. 04. 2004
Dát tip
aj táto báseň bola recitovaná v slov. rozhlase, z mojej stránky to bol akýsi pokus jednoduchými slovami opísať pocity pri milovaní a pri tom sa predsa nedá smiať alebo áno :-)

Tomáš33
31. 03. 2004
Dát tip
Hřích neexistuje.

denorimamo
31. 03. 2004
Dát tip
Asi si nepochopil, ze tu nešlo o hriech, ale o o´jednoduchy opis pocitu milovania, ak chces tak aj opis jdneneho z najkrasich citov človeka. Hriech existuje, len si ho veľa ľudi nevie priznať? :-)

denorimamo
31. 03. 2004
Dát tip
Asi si nepochopil, ze tu nešlo o hriech, ale o o´jednoduchy opis pocitu milovania, ak chces tak aj opis jdneneho z najkrasich citov človeka. Hriech existuje, len si ho veľa ľudi nevie priznať? :-) Prepač, nechápem, čo je úsmevné a nudné na milovaní, ktoré som sa romantickou formou pokúsil opísať.? Láska je jedným z mála darov, ktoré človek má... :-)

denorimamo
31. 03. 2004
Dát tip
ok, prijímam ale láska nie je hlúpa. Dík za názor. :-)

Tomáš33
31. 03. 2004
Dát tip
Jaksi sem pochopil, že jde o lásku. A stojím si za názorem, že to není hřích. Poznal jsem a miluju a mile rád si to taky připustím. Rozhodně si stejně myslím, že neex... pokud jde o popsanej pocit, tak tomu klidně řikej hřích a ber to tak. Já nehřeším...

denorimamo
31. 03. 2004
Dát tip
Ani nie tak o lásku ale o milovanie a to je veľký rozdiel? Milovanie može mať veľa príchutí, ked je sledké tak je to zrejme láska, keď je horké,sladké alebo iné,tak to zrejme uz nebude láska a preto ten názov "hriech". Aj ja milujem a tiez si to pripustím a nehovorím tomu hriech.:-) Ja ti neprotirečím a súhlasím s tvojim názorom adakujem ti ze jeho napísanie...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru