Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Citát 5

01. 04. 2004
0
0
3559

Komu ...

Kde se sere, tam to smrdí.
Ne na šílenosti, ale na stupiditě jiných. Aspoň si to myslím (tím ale nemyslím tebe, aby bylo jasno).

Seš taky dobře vyzrálej, nepředpokládám žes buzerant, to bylo jen tak. Tys někoho zabil, že si tak říkáš? Nebo seš na hlavu?

Pozo - tak to nepoznám, podle koncovky -ida soudím na holku, ale může to taky být buzerant. Na věku nezáleží, záleží na tom, jak se kdo cítí.

pozorovatel
15. 04. 2004
Dát tip
Na pohlaví taky nezáleží, záleží na tom, jak ho kdo cítí.

No tak se poďte hádat. Parr.-když nezveřejníš věk, cítíš se mladší? Nebo nějak líp? Ty se za svůj věk stydíš? Nebo seš tak stará, že se už bojíš? Pozor.-co ty na to?

pozorovatel
14. 04. 2004
Dát tip
Nevim to jistě, ale není Parricida náhodou kluk? Věk může být zavádějící.

Vy dva, nechte těch hádek, můj citát stojí za hovno, vymyslel by ho kdejakej debil. Baví mě to, co jsem a nebaví mě dlouze diskutovat o hovně.

pozorovatel
13. 04. 2004
Dát tip
Tady se nedá opravdově hádat:-(

pozorovatel
08. 04. 2004
Dát tip
Co já vim, jaks to myslel... A taky mi do toho nic neni. Prostě jsem to takhle pochopil. Občas se chci a toužím chovat jako dvouleté dítě...

pozorovatel
07. 04. 2004
Dát tip
Parricida: A jaké chování je úměrné jeho věku? Fakt, že mi je např. 40 znamená, že bych se měl nějak chovat? To snad ne. Každý ať dělá, co uzná za vhodné a co chce. Proč sem plést nějaký věk? Podle mě je tvé chování neúměrné tvému nezveřejněnému věku. Z citátu jsem jen pochopil, že kde se sere, tam to smrdí. Nic víc. A to je málo.

Dobře, když ti to připadá, co mám dělat? Mám jít k řece a skočit z mostu? Nebo se mám posrat? Co navrhuješ?

Každej z nás je nějak starej, záleží na tom?

Nestarám se o to, jestli někdo na něco přišel a kdy to bylo. Mě zajímá na co jsem přišel já a to teď, v téhle chvíli. Minulost ja za mnou.

A co je objevnýho?

ShArKeY
01. 04. 2004
Dát tip
občas se ti to daří, ale už je to nuda

Budu psát jenom o hovnech, sraní a tak. Denně to dělá několik miliard lidí, tak proč to skrývat?

Dero
01. 04. 2004
Dát tip
Hmm ... hmm.

Co hmmm, hmmm, je to snad jinak?

Charlien
01. 04. 2004
Dát tip
ale nic objevnýho to není...

Jeheheman
01. 04. 2004
Dát tip
sprostej_fotr: Tím už se zabývá autor "kakání" a je to teda mnohem větší prdel:))

zolli
01. 04. 2004
Dát tip
No nejsi první a asi ani poslední. Nanao má o této problematice dost dlouhou báseň. A je ..no prostě beatnická..No Nanao. Něco na těch citátech zavání pravdou ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru