Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NECHCI

24. 08. 2000
1
0
1280
Autor
Merchant

Nechci se jmenovat Dlužná příjmením Slušná, nechci být chudší než co mi sluší, nechci mít hodnost "Generál vzornost", nechci být skromná mařinka vonná, nechci si hrát pro radost smát, nechci mít talent dar jako patent, nechci se stydět sobectví vidět, nechci být chytrá čekat na zítra, nechci mít cíl pohádkových víl. Chci být přeci člověk, a ne žádná ....
Hackman
09. 10. 2000
Dát tip
tynic..jednoduché verse ? proboha, co jsou jednoduche verse? Takovy blabol jsem dlouho neslysel. Proboha nehrejte si na kritiky. Kritika je o necem jinem nez o techto prazdnych blabolech. V té básni je víc než si tynicu dovedes predstavit a to je ten problem...

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
Merch.: neboj se, souhlas s tynicem, má v sobě kouzlo kráčet po dně, hlavu vysoko v oblacích, krvácet hudbu, zatančit žízeň, modelovat touhu, i mlčet bolest... olivy, když jsou drceny...jistě už jsi někde četla, ...vydávají to nejlepší...:o)

Klárka
24. 08. 2000
Dát tip
Myslím, Merchant, že bych ti měla říct, že netrpělivě očekávám další dílka. Kritiku k téhle básni ti nemohu napsat, protože tématicky, myšlenkově, jsem trošku jinde a literárně jsem totální nevzdělanec. Přesto ... :-)

Tynic
24. 08. 2000
Dát tip
Trošku mi připadá, že jsi pohřbila krásné myšlenky pod jednoduchoučkými veršíčky... Příjde mi to jako samoléčebná báseň...zkus se na věc podívat svýma očima. Zahoď universální fráze a dej do básní víc Sebe... Mám prostě pocit, že máš na víc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru