Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokus??

02. 04. 2004
0
0
3326
Autor
Clarky

by Clarky =))

Denně potkávám lidi.

Vyvrhelové, děvky, vesnické nanynky,

Staří dědové a hokejové fanynky.

 

(možná jsem odraz)

(měla bych se v tom vidět?)

 

Chtějí více zábavy, sportu, lásky..

Eurotel: více ze života

(nemám tu reklamu ráda)

 

Teď ale vídám TEBE,

Nevyrovnaného týpka.

Nevíš co chceš, ale chceš to mít.

Vystačíš si pohledem do unuděných očí,

S rukou co nadějně hněte stehno dívky

Jenž si nejspíš oblíbila zelenou

ŽÁBA?

 

Chceš být žabákem Ernie???

 


Clarky
06. 10. 2004
Dát tip
Dík... toho štěstí je v životě málo =))

Sice mi do toho nic není, ale zapomenout je první krok ke štestí. Gratuluji.

Clarky
22. 09. 2004
Dát tip
Chceš pravdu? Už je to minulost, nátlak byl oboustraný až to přeteklo všechny poháry možností =)) Ale teď? Myslím že je to zapomenuto!!

Clarky
15. 09. 2004
Dát tip
No, každý má svůj názor ne? A já ti za něj děkuju. Co se ti nelíbí?

Ani nevím, možná až příliš velký nátlak, zájem o někoho kdo o tebe nestojí. Stojí ti to za to?

Ještě jednou, nic moc.

Urazil jsem se? Myslíš? nevšiml jsem si................... Spíš mne rozesmálo, než urazilo.... to je ta ješitnost atp.

Clarky
26. 04. 2004
Dát tip
No comment

Myslím že jsou i jiné stránky kde se můžete dohadovat, ale k tomu dílu, no nevím? Mě to moc neříká.

Clarky
22. 04. 2004
Dát tip
Proč mám pocit, že tě nechápu. Nikdo se tě neprosil abys nic psal, a když napíšeš, tak mě v tom díle nemusíš urážet.DÍK

Aha............ souvistlosti, souvislosti.... Kláro, podívej, je to moje vina? (Heh, asi ano.....) ale napsal jsem dílo, kde se snažím nějak tebou hnout dílem, kde masíruješ nějakého svého mončičáka? Nebo slizáka???? Jémináčku, však to, co vážně nemám za potřebí je Dero. ...... Zmiz, zmrde,...

Dero
20. 04. 2004
Dát tip
Zapotřebí se píše dohromady ... ;o) Papa, Erneste, rád jsem Tě viděl. ;o)

Clarky
18. 04. 2004
Dát tip
Ernie: Proč tohle děláš?Ty to přeci nemáš zapotřebí, nebo snad ano?Nechápu proč MUSÍŠ dávat najevo co si o mě myslíš..nikoho to nezajímá, a kdykoli to vyslovíš šíleně to bolí. Nevím kdo o mě řekl že jsem děvka, nevím jak si na to přišel.. P.S. Třeba NĚKOMU za to(cokoliv) stojím, víš..

Dero
18. 04. 2004
Dát tip
lol, Erneste, když už používáš i moje slova, tak to jsi musel klesnout hodně hluboko, že? ;o))))

To je celkem vtipný, opravdu to zůstane jen u mýho myšlení, protože ostatní tady s tebou nemají co do činění. Kdo ví, ať si dero také užije svého, přecijen, oba dobře víme, že ti chybí ten základní mechanismus, co by ti čistil zrno od plév, jen mi je líto, že jsem se musel o tom sám přesvědčit. (K čemu ti teď je chodit na jinou zastávku?) A Dero, tebe nezbývá než poslat do prdele, zas a znova protože jsi MIMO, krom toho že jsi naprostý idiot (eh, omlouvám se, že nemystikuji a mluvím od srdce, však já se určitě ještě a zamluvím to) Prostě se do toho, ty zmrde, nepleť. Nemůže tě to vůbec zajímat, protože sem rozhodně nenapíšu báseň o zlomeném srdci a přičti k tomu fakt, že ti naprosto chybí jakékoli informace o tom, co se děje. Víš hovno, chápeš? Netušíš, co se dělo, co se děje. Netušíš, jaká je Klára krásná, jaká je to svině a -já to neřek první- děvka. Jsi mi u řiti, Dero. Takže, závěr pro Dera, mě vůbec nevadí, že jsi kretén, (+idiotdebžotzbytečnejmalomocnejsráčatd), dokázal bych tě totiž celkem slušně ignorovat, přestaň se ale srát do věcí, o kterejch nic nevíš. Prostě vypadni, lez do řiti jiným písmákům, Klára za to nestojí. Plýtváš drahocený čas, jenž bys mohl využít lépe, líbáním nohou & zavazování střevíců jiným.

Dero
17. 04. 2004
Dát tip
Ty, Erneste, zvládáš to ještě, nebo se Ti bortí všechno pod rukama, chudáčku?

Podívej, kreténe, mám se skvěle, mám do čeho kousnout, mám co hníst pod lavicí. Mám určitě víc než ty.... tím jsem si jistý. I nahý & zmlácený & zapomenutý & na hlavním nádraží bych byl víc než ty... vážně nechápu, proč by se mi mělo všechno bortit pod rukama......... Prosím vysvětlení, chudáčku

Dero
13. 04. 2004
Dát tip
Hehe. .. já nevím, co zas přelítlo ubohému Bizkitovi přes nos ... ;o)

Clarky
12. 04. 2004
Dát tip
Hey jestli si myslíš že jsem nějaká děvka, tak ať to zůstane jen u tvého myšlení,....

Clarky
04. 04. 2004
Dát tip
Ernie, budu se řídit radou nerýmovat nanynky, fanynky... Ale ten zbytek hodlám ignorovat, ju? Dero: Tak si ji přečti Sleeping_Beauty: Jenže jak jinak nazvat .. týpka? Ernie:K&J, chápu, ale K&T nechápu,...kdo je to?

Kastel
04. 04. 2004
Dát tip
S rukou co nadějně hněte stehno dívky :o)

Kastel
04. 04. 2004
Dát tip
S rukou co nadějně hněte stehno dívky Trochu jí to hýbe střívky Tuší poznat nepoznané Nejspíš se to brzy stane - jak jí bude až pak vstane :o)

Sakra, Dero, polib mi konečně prdel. Vezmi si Kláru, taky nepíše tak dobře jak by mohla..... a vůbec, nechá se... nevím proč. všichni mě serete.

Promiˇˇn, kláro, mám tě rád, ale ty se divíš, proč na tebe * a proč s tebou nechci mluvit... odpov졡d je prostá..... Nechci o tobě víc vědět...

Ernest Gaskin
hněte pod lavicí
Sandru
Ernest Gaskin
cestuje jazykem po těle
Sandry
(v horkých dnech)
& dává do toho co nejvíc těch kravinek
jako rozkoš a podobně
Ernest Gaskin
Asi vážně nežije jak by měl žít
Ernest Gaskin
ale
Ernest Gaskin
žije
(v Sandře)
& ví že je o dost víc než K&J a K&T a K&Kdo ví kdo ještě
&&& připadá si jistým způsobem jako bůh, protože dělá přesně to, co umí nejlíp
&&&&& ničeho se nemusí bát
&&&&&&& nepokouší se
&&&&&&&&& porostlý popínavou rostlinou (trochou tebe) padá dolů
Strejně si myslím, že více než tři lidi je moc.

probably
02. 04. 2004
Dát tip
Docela zajímavý pokus

Clarky
02. 04. 2004
Dát tip
Jen malinký upřesnění: Zelenej závistí a žárlivostí =)) KVÁK

Zvláštní- zelená je barva klidu a míru...

Dero
02. 04. 2004
Dát tip
Eh ... zajímala by mě Ernestova odpověď ... :o))

Má ráda zelenou.... ale pokud jde o zvířata.... kravičky rulujou....
ale co jsem to sakra chtěl?
yeah, není úplně nejlepší rýmovat nanynky fanynky....
To stehno je celkem fajn, mám ho rád a dobře se hnete

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru