Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

My dva předstírajíc nevinnost

24. 08. 2000
2
0
3167
Autor
Lasy

...

My dva předstírajíc nevinnost Stejně jako kdysi Ještě neusínej ještě není, alespoň prozatím, čas Teď poslouchej a netvař se, že Tě to nezajímá Po lednu přijde Měsíc A bude se ptát – co já ? a co my dva předstírajíc nevinnost Až moře zkamení a písek bude téct Až lidé zdřevění a čas se nebude vléct V tu chvíli poznáš pravdivou část Nás dvou, nás co předstíráme nevinnost. V tmavém příkrovu noci Přijde prudký oheň Jen kvůli jedné jediné zásluze Přijde aby nás sežehl Je milion a jedno další jméno k tomu, které ohni my smrtelní můžeme dát, ale máme (coby „nevinní“) tu odvahu dát mu jméno Milování ? Netrap se tím teď, raději spi, a procitni až za chvíli Jako má smrt – až přestanu Tě slyšet.
Ilarion
18. 05. 2004
Dát tip
síla....

Petruhlík
26. 04. 2004
Dát tip
Je to moc krásný a moc smutný.... Nebo se mi to jen zdá?

Nějak mi to připomíná milenecké milování... :)

A taky to "ještě neusínej" .... a na konci: "raději spi".. :) tip

kalinka
25. 08. 2000
Dát tip
uffff!!! jauvinky, tíha jakási na mě doléhá, poetické odeslání někoho do pr..věčných lovišť..:O)

MadMed
25. 08. 2000
Dát tip
Tvá poetika je mi blízká. Ta báseň se mi líbí,především závěr. Působí silně.

MadMed
25. 08. 2000
Dát tip
Teď jsem si přečetla, že máš rád Pink Floyd. Cítím je v tom až běda...

Saxanka
25. 08. 2000
Dát tip
působí to,tedy alespon na mne velice silně ba skoro až drtivě,zastav tu Lavinu:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru