Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marnost

04. 04. 2004
5
0
1695
Autor
Desiré

Do nekonečna se ozve výkřik … Lapám po dechu a opět ji cítím. Její chladné ruce, jak se mi dlouhými nehty snaží rozedřít bláhové srdce na krvavé cáry, aby z nich potůčky slz mohly vytéct smrtelné hříchy a osudové chyby. Bezmocně zvedám ruce, kde jsou na zápěstích stopy po jizvách, chtěla bych se proti ní bránit, ale její neviditelná tvář se jen směje … Zoufalství náhle přestává být slovem … vysouší slzy a zbavuje hlasu, nechává za sebou jen cestu mrtvých … A já krví píšu na zeď, svou vlastní krví sepisuji závěť … Slova kleteb i proseb o odpuštění …

    Toužím ji stíhat, hnát ji až na samotný kraj světa, kde bych ji mohla shodit z příkrého srázu do věčného pekla, ať ta mrcha konečně pozná, co jsou to mučivé plameny nezvladatelné touhy, co je to stravující oheň po nedosažitelném … Holýma rukama jí toužím rozedřít překrásnou tvář a nechat zlatavou krev volně vytékat z otevřené rány, snad třeba tak ta Nemilosrdná konečně pozná, co je to bolest ze ztráty. Nesmím ji nechat uniknout, ale naopak proklít její hanebnost a tupým nožem jí vyříznout srdce z těla, aby potratila všechny své city, které v sobě tak úzkostlivě střežila. ...

 

    A to jen proto, abych konečně mohla zahodit tu zkurvenou sebelítost.

    A až se ke mně zmučená a prázdná otočí zády, snad opět seberu zbytky svých sil a zavolám na ni: „Vrať se, lásko!“

    Ale ona se na mě jen smutně usměje, jako by již přestala věřit 

… A už nikdy se nevrátí …


romi
25. 04. 2004
Dát tip
*

Desiré
06. 04. 2004
Dát tip
Marketka_16: Děkuji ... :) Pozorovatel: Taky doufám ... :) Wiruz: já vím, že tohle téma bylo spracované už tolikrát, že by to nešlo spočítat ani na sto rukách, ale je fascinující přesto se pokusit napsat to trochu jinak ...:) Nicollette: Děkuji hrozně moc ... :) Notreal: Děkuji ...

Nicollette
05. 04. 2004
Dát tip
Myslim, že nejde o to, že to šlo uhádnout, ale jak to Desiré vyjádřila... a to se povedlo, na tenhle žánr má talent... ***

Notreal
05. 04. 2004
Dát tip
ze začátku se mi to zdálo docela zmatený, ale pak se pomalu odhalil celý dech mrazivý potenciál, který v tom je - je to hodně o nenávisti a utrpení - něco velkýho v tom určitě je *

Marketka_16
04. 04. 2004
Dát tip
To se mi prostě líbí - úplně hodně líbí :)

pozorovatel
04. 04. 2004
Dát tip
Snad mi tam ze začátku chyběla nezvratnost, nevyhnutelnost - co mi při slově marnost naskočí, ale pak jsem četl dál a moc mi to ani nevadilo. Ten konec je skvělý. Je to silné jako vše, cos tu napsala. Popisy pocitů - nutno říct, že se ti to docela daří. Jsem zvědavý, jak se budeš vyvíjet. Doufám, že tím správným směrem. Rád si počkám.

WiruZ
04. 04. 2004
Dát tip
nelibi.....docela slo odhadnout o co jde......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru