Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi

04. 04. 2004
1
1
1165
Autor
Theres

Jsi stále se mnou.

          Když nejsi po ruce, stačí málo a vím že přijdeš. Vždyť spolu trávíme celé dny a noci...

                               ... v obětí. Držíš mě za ruku a já tě nepouštím. Pomatuješ tenkrát před pár lety? Byl jsi pro mne nový a neznámý, vlastně jsme se vrhli do náručí tak nečekaně, že sme se v tu chvíli ani neznali. Jen jsme se vášnivě objímali. Často sme seděli v parku - tajně a místo školy. Jen spolu. Na tyhle časy nikdy nezapomenu. Cítila jsem každý tvůj dech, každý tvůj pohyb.

 

Teď v noci...za svitu měsíce chodíme Prahou...jen ty a já. Probíhá mezi námi krize...ale ty mě neopouštíš....jsme na sobě tak trochu závislí, viď? Dřív někdo z nás opustí toho druhého, ale to teď nehrozí...

Velkou část svého já věnuješ tomu druhému....

 

Co až se budeme mít dost? Nezbavím se tě...

 

Někdy si na chvíli odskočíš. Ale během pár dní přijdeš znovu. Lehce se dotkneš mých rtů. Mám tě v očích. Jsi ve mně...

Cítím tě po celém svém těle...

 

 

 

(Deprese)

 

 

 

 


1 názor

StvN
13. 05. 2004
Dát tip
Zůstávám nezaujatým a ledově chladným.

johanne
30. 04. 2004
Dát tip
souhlas s kandelabrem :o)

Theres
06. 04. 2004
Dát tip
Uf...povídka proto, že snad nevím kam bych to zařadila.. co dodat...pravda, lyrická báseň může mít jakoukoliv podobu... dejme tomu báseň v próze...úvaha? myšlenka...snad jen tak:) To Parricida - vlastně to píšu o ní...je to jako vztah s někým..vztah s depresí...proto..snad..

JiKo
05. 04. 2004
Dát tip
Povídka?

Kandelabr
04. 04. 2004
Dát tip
tomu dotyčnému jistě udělá povídka radost. nezaujatý čtenář však asi zůstane nezaujatým...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru