Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Citát 8

06. 04. 2004
1
0
2675

Tak ...

I z malého hovna se nechá udělat velký problém. A pro někoho to vůbec není problém.
Jasan, ale překročil bych povolený počet děl v měsíci a to nejde. Chtěl bych zkusit taky něco jinýho, nevím co, aby to bylo originální. Lásku, vztahy, přírodu, pocity a pod. předem zavrhuju. To hovno mě připadlo dobrý, ale je to trochu drsný.

Ale né, mám překročenej limit, musím počkat do května.

pozorovatel
14. 04. 2004
Dát tip
Tak zkus i jiný námět než je hovno. Je jich spousta stejně krásných...

Nevylezlo ...

pozorovatel
13. 04. 2004
Dát tip
Zácpa ...

Dochází mě inspirace, snad přes velikonoce ...

pozorovatel
08. 04. 2004
Dát tip
Se na to vyser a uvidíš, že hned z tebe něco vyleze...

Možná je slabší, ale už jsem v životě opravdu potkal veliký blbce, kteří fakt z hovna udělali úřad. A bez problémů.

pozorovatel
07. 04. 2004
Dát tip
Líbí se mi to. Sice to není nijak převratný, ale dobrý určitě jo. Tip, abych tě trochu podpořil k pokračování. Jsem zvědavý na to, co ještě přijde...

Marky2
06. 04. 2004
Dát tip
Další z tvých fakálních citátů? ;o)

M2-jakejch citátů? To s fekáliemi (jestli tím mysliš fakální) to nemá co dělat. sepp-na vojně sem říkal daleko sprostší věci a to jenom proto, že to říkali jiní.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru