Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ptačí píseň

05. 04. 2004
1
0
2375
Autor
Argon

Ptačí píseň

 

O čem, že zpívají si ptáci?

O tom jak bývávali draci

 

O tom jak pancíř ještěří

 si odložili pro peří

že místo zubů a vrčení

pro zpěv se vzdali ničení

 

O čem, že zpívají si ptáci?

O tom proč vyhynuli draci

 


Argon
11. 10. 2005
Dát tip
že by....drak je vlasně ptáček...to by se myslím dalo snést:-)))

Argon
12. 12. 2004
Dát tip
Sirad:Zdáš se být veselý a milý človíček...rád bych Tě poznal:-)))

Argon
04. 05. 2004
Dát tip
Sirad: Takovou chválu to snad nezasluhuje, ale beztak díky moc:-) Johanne: Vidíš, já myslel, že jo:-) Asi jsem usuzoval z toho, že velcí plazy jako je bazilišek štěkají:-))) Díky. Jsi zajímavá osůbka:-)

johanne
04. 05. 2004
Dát tip
bazilišek štěká :o)? uf, no, to jsou asi moje mezery ve vzdělání :)))... tak nějak mám spojenou představu dinosaura s řevem spíš než se štěkáním... ale konečně, proč by nevrčeli ;) já jsem osůbka zajímavá :))? jaks na to přišel :D? ale ď *:)

Argon
04. 05. 2004
Dát tip
No jo, štěká a dokonce si ho někdy majitelé vodějí na vodítku jako pejska:-) Ale jaké, že vydávali dinosauři přesně zvuky opravdu nevím:-) No určitě jsi. Zdá se, že tvá analýza obsahuje známky citu i rozumu ostrého jako břitva...pro dívku až nebezpečná kombinace:-)

johanne
30. 04. 2004
Dát tip
dinosauři vrčeli :))? ale jo, jinak docela milounké ;)

Milly
06. 04. 2004
Dát tip
To by mě nenapadlo..... ;-))

Argon
06. 04. 2004
Dát tip
To jsem čekal v parku než přijdou další šermíři a začne trénink...chtěl jsem dokončit temnou báseň Kolibříka, ale bylo tak krásně, svítilo sluníčko a v korunách stromu pěly své ódy ptáčci...nedalo se to nenapsat:-)

Arienalia
06. 04. 2004
Dát tip
Milé.. podle mě opravdu milé :-))

Argon
06. 04. 2004
Dát tip
Jůůůůů:-))) To potěší jako mě v dětských letech rozradostnilo pohlazení od mámy po vlasech:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru