Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jeden den

06. 04. 2004
0
0
575
Autor
tatíček

Jednou ve dvě ráno...

Jeden den.

Chce se mi zvracet.

Včera bylo 1. dubna - apríl.

Dnes je všechno pravda. Asi si půjdu koupit vidle.

Dnes v poledne se na vesničce u Prahy utopili dva chlapečci - dvouletá dvojčátka. Jejich maminka si možná četla Blesk nebo se dívala na reklamu v televizi. Bude obviněna z ublížení na zdraví.

Třiadvacetiletý mladík poslal maily poslancům parlamentu, že je za jejich činy přijde vystřílet. Bude obviněn z šíření poplašné zprávy. Jedna ovce ze stáda jdoucího na jatka zvedla hlavu.

Přeji mu dobrého obhájce, který by měl hájit i tu matku. Vždyť její synové mohli jednou taky tu hlavu zvednout a ukázat nám cestu. Snad by pak byli spolu s oním nešťastným mladíkem a Járou Cimrmanem prohlášeni za svaté jako jeden Václav.

Asi si půjdu koupit vidle. Brzo je budeme skoro všichni potřebovat a bude jich nedostatek.

Chce se mi zvracet.

 

Noc 2. 4. 2004


WiruZ
06. 04. 2004
Dát tip
april....april....sem porad cekal ze se nekde objevi a nic....no tak nic....tak slez.....chjoooo....

pozorovatel
06. 04. 2004
Dát tip
Jdu si raději koupit vidle. Místy dobré. Např.: "ovce ze stáda jdoucího na jatka zvedla hlavu.".....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru