Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

l´Amour

07. 04. 2004
0
0
1246
Autor
Desiré

Hodím ti prstýnek pod nohy … beze slov, jen s posledním polibkem …

Jediným pohybem ruky utopím všechny své city a s nevinným výrazem v zamilovaných očích podříznu hrdlo zbytečným nadějím …

A jen jediné slovo ti se smutným úsměvem ve strhané tváři vmetu do očí … slovo hněvu i lásky … Vyslovím ho měkce a s jakousi něhou, a přesto ti do duše vryje hlubokou jizvu, která se nikdy nezhojí …

A já s nehranou touhou, kdy chci ztratit vše, co jsi na mě „prý“ miloval, vezmu ostrý nůž a se surovou něžností si ho vrazím do zlomeného srdce … Snad ani neucítím bolest … Krvácet budu pomalu a každou rudou slzou si budu přát vrátit čas. Znovu vědět, jaké to je milovat …

A až nůž z rány vytrhneš, prohlídni si jeho ostří … Krví na něm budou psána …

                                                … slova nebeská…

 … snad o prokletí …

 

A přec se ho pokus smýt pod vodou ledovou … Ať navždy zmizí jeho břitký žár, stejně jako mrtvý cit ze  srdce mého …

Ale i tak nesmyješ vinu z rukou svých …

… Že jsem byla jako anděl, kterému jsi ustřihl křídla …


Elyn
09. 04. 2004
Dát tip
tak už nefňukej, veverko..;) bude líp.. tohle je patos až na patos... jenom anděl není nikdo z nás a křídla dorůstají.. :)

cinemon
07. 04. 2004
Dát tip
Hezký, nejvíc se mi líbí začátek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru