Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Citát 9

07. 04. 2004
1
0
2566

Asi né, ...

Každý hovno pochází z nějaké prdele. A každý blbec pochází z nějaké ......
Hele ty kráso, vobjevil ses tady jako nechtěný prd. Myslíš, že jsem zvědav na to, jestli mě budeš číst, nebo ne?

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
tak sorry , ale na svůj věk máš vyjadřování, jak 14ti letej parchant.

Neví, jakej je tvůj věk, ale připadáš mě jako stará posraná kráva.

elfka_Sea
25. 08. 2004
Dát tip
na to ti radši odpovím soukromě, nebudu pohoršovat veřejnost :)

elfka_Sea
24. 08. 2004
Dát tip
všechny tvé citáty jsou pravdivé a možná si najdeš stálé čtenáře, ale já to asi nebudu..........

A proč myslíš, že jsem se už dostatečně vyjádřil? Já mám toho pořád hodně, co bych chtěl vyjádřit. Až nebudu mít co, přijde možná změna. A nikdo neví, co může ode mě očekávat.

A to jako proč?

Protože tímto způsobem už ses dostatečně vyjádřil.Člověk když se neustále zabývá jedním tématem...řekněme, že většinou vytvoří pár děl, co mají určitou úroveň, ale potom, když už svou nejlepší výpověď v tomo směru vyřkl, tak se jeho tvorba podobá naprázdno mlácené slámě a za druhé lidé už ví, co mají od něj očekávat, takže nejlepší způsob k šokování a stálému překvapování lidí je změna.

Vidím, že si libuješ ve fekálních záležitostech.Je pravda, že výkaly byly, jsou a budou takovou doprovodnou složkou naší existence, ale zkus zase trochu pozměnit repertoir.

FKL
08. 04. 2004
Dát tip
asi tak souhlas *

WiruZ
07. 04. 2004
Dát tip
filozoficke.......

To sem rád, že nepíšete, že to je zase fekální a pod.

Nejsi ňákej na hlavu? To mě máš za úchyla?

HOwNO ne, ale hovno ano. To jak si tvůj brácha říká je určitě umělecký pseudonym vycházející z toho, že tvůj brách je ......

pozorovatel
07. 04. 2004
Dát tip
Nic nového.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru