Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pár slov

09. 04. 2004
3
0
5212
Autor
Ikru

Lidé přicházejí a odcházejí, ale vzpomínky jsou věčné....
studanka
13. 07. 2004
Dát tip
moje vzpomínky zemřou se mnou, ale i tak /nebo možná právě proto/ jsem za ně vděčná a mám je ráda...

Seregil
09. 07. 2004
Dát tip
Pravda.... avi...

Agáta_212
16. 06. 2004
Dát tip
Na takovou banalitu je tady až moc ohlasů, což mi nebrání v tom, abych taky jeden přidala :-) Nic nového, v žádné omračující formě, ale neurazí. Nenápadné, ale velkolepost určitě ani nebyla autorčiným záměrem.

Ikru
03. 05. 2004
Dát tip
Zvěruška:abych se přiznala tak jsem to odnikud neopsala, ale jestli to někde je, pak je to jedině dobře, možná jsem to někde přečetla, zapomněla a ono to tam zůstalo:-))

Zvěruška
03. 05. 2004
Dát tip
Máš pravdu, ono to někde je - u mě v šuplíku už spoustu let, takže budu s tebou souhlasit, že si to někde přečetla....

Zvěruška
30. 04. 2004
Dát tip
Myslím, že opsat odněkud něco není až taková dřina...Ale najít to, co chceš opsat, tak to už dřina je. Hele, nezavání to taky trochu citátem...? :-)

Ikru
13. 04. 2004
Dát tip
pozorovatel: to ano, ale i domy mají v přeneseném smyslu vzpomínky a myslím že i zvířata, nezáleží na nositeli, kdo bude vzpomínat, vzpomínky byly jsou a budou....

johanne
13. 04. 2004
Dát tip
tak to je sice hezký i pravdivý, ale zní to jak z hřbitovního věnce :o

Ikru
13. 04. 2004
Dát tip
johanne: někdy tak prostá pravda holt vyznívá a někdy je lepší pravdu nepřikrášlovat jinak se změní i její podstata

johanne
13. 04. 2004
Dát tip
jojojo, vždyť já tý myšlence nijak neodporuju :) jen mi prostě připadá zcela zbytečný tyhle věci říkat jen tak, bez kontextu, bez hlubší úvahy......tak nějak teď nevím, jak vyjádřit svou myšlenku...... :p připadá mi, že to kolem lidí jen prošumí a nikdo si toho nevšimne

Ikru
13. 04. 2004
Dát tip
johanne: myslím, že tě chápu...asi to jen prošumí, ale je dobré, když na to někdo narazí a alespoň na chvilku si to uvědomí.....

johanne
13. 04. 2004
Dát tip
kéž by to tak bylo :)))

Ikru
13. 04. 2004
Dát tip
johanne: kéž by.....pěkný den ti přeji....:-))

johanne
13. 04. 2004
Dát tip
:)))

Ikru
12. 04. 2004
Dát tip
synáček: děkuji za podporu a za tip:-) Zamračený mnich: to máš sice pravdu, ale někdy se stejně nečekaně objeví i když je nečekaně zapomeneš:-) pozorovatel:lidé jsou věčni ve vzpomínkách, dobří i zlí, sice ne hmatatelně, ale když třeba o někoho přijdeš (jakýmkoliv způsobem) a vzpomínáš, myslíš naň pak je vlastně svým způsobem živý a je tu stále....takhle nějak to bylo myšleno...

pozorovatel
12. 04. 2004
Dát tip
Pokud nejsou lidé, nejsou vzpomínky - nejsou věčné. Takhle jsem to myslel já:-)

Ikru
12. 04. 2004
Dát tip
pozorovatel: to máš pravdu, ale vzpomínky můžeš mít na cokoliv nejen na lidi...

pozorovatel
12. 04. 2004
Dát tip
Lidské vzpomínky... Stále patří lidem. Vzpomínat můžeš na cokoliv.

Ikru
09. 04. 2004
Dát tip
ale je to pravda :-)

Dero
09. 04. 2004
Dát tip
Takové lidové ... :o)

Ikru
09. 04. 2004
Dát tip
sb:někdy je pravda prostá a nemusí se okrášlovat a přitom obsahuje toho až příliš..někdy stačí pár slov:-) Dero: :-)

Dero
09. 04. 2004
Dát tip
Ikru: Také se usmívám. :o)

Ikru
09. 04. 2004
Dát tip
sb: já tohle ani nepovažuji za literární dílo...zkrátka je to pravda, kterou jsem pouze napsala....někdy je dobré něco takového napsat, neboť někteří lidé si takové prosté věci neuvědomují...:-) Dero: usmívám se že se usmíváš že já se usmívám:-))

Ikru
09. 04. 2004
Dát tip
sb: ale já se za kreténa nepovažuji

Ikru
09. 04. 2004
Dát tip
sb: to není názor to je skutečnost

Ikru
09. 04. 2004
Dát tip
pravdou je, že všechno je relativní:-)

Ikru
09. 04. 2004
Dát tip
i mít pravdu je relativní:-) hezký den:-))

Rowenna
09. 04. 2004
Dát tip
To je jak nápis z parte. :-)

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
To psal nějakej vrátnej na noční ne?

WiruZ
09. 04. 2004
Dát tip
tak pravil dedecek a umrel......

Elyn
09. 04. 2004
Dát tip
jiko: to psal vrátnej po noční, když si nemohl vzpomenout, kde nechal klíče od domova... :)

Ikru
09. 04. 2004
Dát tip
Rowenna: a proč ne?..já bych to klidně na vlastním parte měla...:-) jinak děkuji za pobavení:-))

synáček
09. 04. 2004
Dát tip
Pouhých osm slov...nutno uznat, že pravdivých…a hned je zle… Já osobně jsem přesvědčen o tom, že všechno, o čem jsme vnitřně přesvědčeni, že je pravdivé…bychom měli zveřejnit…a bránit! Obojí se Ti povedlo dokonale… TIP…a díky!

Rowenna
09. 04. 2004
Dát tip
Já jsem se nebavila - a nechtěla jsem se dotknout. :-)

_JiKo_ :o)))

Když máš sklerózu, tak ti jsou k pr..... :)

pozorovatel
09. 04. 2004
Dát tip
No, vzpomínky jsou pevně spjaté s lidmi, což by potom znamenalo, že i lidé jsou věční a to nejsou. Pokud ovšem tím není myšleno, že přítomnost člověka se nedá smazat a jeho stopy tu zůstanou na věky... Je to pěkné, ale nijak omračující či nové přinášející. I když někoho to může utěšit a za to by to už stálo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru