Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrá se pole koukolem

09. 04. 2004
2
0
2183
Autor
littledee

jedna trošku starší věcička...

Modrá se pole koukolem

a je léto.

A já jsem s tebou.

Šťastná.

Ležíme na zádech v těch modrých kytkách

a sníme o naší skvělé budoucnosti.

Koukol už odkvetl.

Léto skončilo.

Už nemůžeme ležet v těch modrých kytkách

a snít o společné budouscnotsi.

Protože ty bydlíš od tědlech kytek zatraceně daleko.

A ode mě taky.


Dash_707
10. 04. 2004
Dát tip
:o)))

littledee
10. 04. 2004
Dát tip
...díky, moc :-)

vesuvanka
09. 04. 2004
Dát tip
Krasne vyjadrena atmosfera - davam tip. Ale mam jeden vecny dotaz: Byl to opravdu koukol v tom poli? Zabyvam se botanikou - sleduji tedy co kde kvete, ale koukol znam pouze z atlasu rostlin. On nejak zmizel z poli - nevim proc, podobne mizi i modre polni chrpy, drive jich byvalo hodne, a ted jsou vzacne.

Já nevim. Mně se to nelíbí... Fakt ne... Ale přesto dělá zvláštní dojem, má atmosféru... Divný :-))

littledee
09. 04. 2004
Dát tip
víš, tahle básnička byla napsána na základě věty "modrá se pole koukolem", takže v tom není žádný subjektivní zážitek, ale je fakt, že v pole s koukolem jsem zatím neležela :-) jinak díky :-)

littledee
09. 04. 2004
Dát tip
aspoň že básnička na tebe dělá nějakej dojem, protože horší je, když si šlověk ěnco přečte a...nic...jde se o dům dál (jako např. u některých jiných mých básniček)

littledee
09. 04. 2004
Dát tip
každej má svůj názor...i když seznam, co nakoupit...?:-/

littledee
09. 04. 2004
Dát tip
jo, to je fakt, původní papírová verze je jako text...

synáček
09. 04. 2004
Dát tip
"Protože ty bydlíš od tědlech kytek zatraceně daleko. A ode mě taky..." To je přesmutné sdělení...a je to dokonale výstižné... TIP...a díky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru