Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(ten) kvalt

10. 04. 2004
0
0
6308
Autor
Yorick

zaslechnuto v jednadvacátem století z úst dvacátého...

Všechen ten kvalt jen pro hovado dobrý jest...

 



Doplnění 11.4.'04:

 

"Veškeré kvaltování toliko pro hovado dobré jest."

 

Jan Ámos Komenský

(dík, Krásnoočko!)


pozorovatel
13. 04. 2004
Dát tip
Kdo je Einsteina? Hlavně by se mělo znát to, co znali oni...

dismorphia
13. 04. 2004
Dát tip
zde, na tomto místě, už odmítám číst cokoliv :)

Yorick
13. 04. 2004
Dát tip
NASTÁVÁ NEÚNOSNÉ TICHO, odeberte se prosím i do jiných komnat Písmáka, tohle je jen špeluňka na kytáty... =viva dismorphia=

pozorovatel
13. 04. 2004
Dát tip
Chyba! Otázka má znít správně: "Kdo je Einstein?" Einsteina je samozřejmě jeho žena, s kterou jsem ho zaměnil neúmyslně. Souhlasim s vámi. Pojďme raději pryč. Nechci už ze sebe dělat většího debila než nejsem!

Yorick
12. 04. 2004
Dát tip
Ááááá.... pravdu díš, Krásnoočko! http://www.mujweb.cz/www/citat/afor1.html :-)

Yorick
12. 04. 2004
Dát tip
A navíc už to tady je: http://www.pismak.cz/dilo.php?num=110767

dismorphia
12. 04. 2004
Dát tip
Krásnoočko, nechceš se spíš mýlit?? když už ?

dismorphia
12. 04. 2004
Dát tip
Krásnoočko, nechceš se spíš mýlit?? když už ?

dismorphia: :))))))) teda vlastně :((((((((((, no jo, chytla si mne na hrušce, to se mi občas stává, ale opravit to nemůžu

Yorick
12. 04. 2004
Dát tip
Pozorovatel: ... tak vám (jako druhé varování) řeknu z čeho se dělají margaríny, jak je to s vitamínama, proč si lidi voní/nevoní, a jak je to s podstatou lékařské péče... (ale to nejsou žádná tajemství, doufám!!!) :-)

pozorovatel
12. 04. 2004
Dát tip
Tak říkej... poslouchám...

pozorovatel
12. 04. 2004
Dát tip
Jó, kvaltová mechanika... Heisenberg, ten by vám dal!!!

Yorick
12. 04. 2004
Dát tip
eeehh... to jsem se nachytal.. tak at nevypadam jak chvastal, strucne {prosim o pochopeni}: Margarin je pochybeny tukovy prasek obarveny a naslehany... to prece kazdy vi, maslo videl z letala... atd. atp. viz cojavim treba: http://www.esorea.cz/E/ecka.htm Vitaminy v jidle jsou v podstate pro reklamu {paklize si je nekupujtete v lekarne a na obalu neni napsane "1x denne"}, Napr tzv. antioxidanty sice zpomaluji proces rakovinotvorneho bujeni, ale pokud jste zdravi {bez rak.} tak naopak oslabuji organismus svou "umelou" imunitou, takze si tu rakovinu spis privolavame... atd atp. lide si {pravdepopodobne} voni podle toho jaky maji geneticky kod - lide s vice odlisnym vam voni vice nez lide s podobnym - kvuli tomu aby "vase potencionalni" deti byly vice odolne diky kombnaci 2 genomu... atp. lekar tady neni od toho aby nas udrzoval zdrave ale od toho abychom zbytecne neumreli:) Jestli ziju zdrave je muj problem n e lekare... {tohle je zatracene zjednodusene, pochopitelne} Kdo neveri, se zamysli a precte treba http://www.mujweb.cz/skolstvi/lfup/hippokrat.htm ...... takze shrnuto: VESKERE KVALTOVANI..... pravda! pozorovatel: predpokladam neprekvapen, ale jak to souvisi s Heisenbergem? .....ale tohle uz ma s pismakem teda pramalo spolenceho!!!!

dismorphia
12. 04. 2004
Dát tip
Ježiš, to je přednáška..

pozorovatel
12. 04. 2004
Dát tip
A to je všechno? O tom vonění trochu vím, ale nějak to zatím nepociťuju. Tak třeba když jdu po ulici, tak se do nějaký holky hned nezabouchnu proto, že mi hezky voní. Chápu, že to nemá nic společnýho s použitím nějakých voňavek, ale dá se poznat, který člověk mi voní? Mohu to zaregistrovat? Tím ale nemyslím pot, který je samozřejmě silně cítit, ale vůni člověka, kterou cítí jen několik málo lidí(těch vyvolených:-)... Je to tedy podvědomé? A vybírám si svého druha ještě nějak jinak? Např. sluchem? Jako že slyším určité tóny své družky jen já? Heisenberg, zakladatel kvantové mechaniky. Kvant a kvalt není to samé?(Teď si jen hraju na blbýho)

Yorick
12. 04. 2004
Dát tip
dismorphia: tak strasne to doufam nebylo! snazil jsem se odrezat vsecky ozdoby {snad neco zustalo?} :-) pozorovatel: ok, to uz jem mimo psimaka, odpovidam do emailu - rekl jsem ze to bude superstrucne... :-) Jo, Heisenberga by mel znat kazdy tak jako Einsteina, ale media rulez...

dismorphia
11. 04. 2004
Dát tip
já tu nezlobila, tak bacha :) . . . na mě .)

Yorick
11. 04. 2004
Dát tip
Nevytahuju, je to JEN zdvořílé první varování.... (viz Eyes Wide Shut) :-)

pozorovatel
11. 04. 2004
Dát tip
chroustjazz: nerad se směju cizímu neštěstí... Yorick: ...tak co?! Nevim, co to dermatovenerolog je, ale určitě bych to nechtěl...

"Veškeré kvaltování toliko pro hovada dobré jest" tušim řekl Komenský, nebo se mílím?

Yorick
10. 04. 2004
Dát tip
"kvalt" je bohužel všude kolem :-) ale proto už se může zdát, že neexistuje. Ale odkud se to slovo vzalo, netuším... zjistím!

Yorick
10. 04. 2004
Dát tip
bezverci! existuje: http://ucnk.ff.cuni.cz/cgi-bin/cnccz?query=kvalt&width=40&res_type=linear {nahrava se to trosku dyl]

no :) Korn tomu docela hezky říká "hbitá doba"..

dismorphia
10. 04. 2004
Dát tip
ale hovado existuje, že jo?!

dismorphia
10. 04. 2004
Dát tip
jste proti mně dva, ale za ovádem si postojím ... a utíkám :) (ještě že autor nestál o hlubší kritiku)

pozorovatel
10. 04. 2004
Dát tip
chroustjazz neexistuje

pozorovatel
10. 04. 2004
Dát tip
tvůj názor neexistuje!!

pozorovatel
10. 04. 2004
Dát tip
možná ale moje máma by přeprala tvýho tátu! a bez namáčení!!!

pozorovatel
10. 04. 2004
Dát tip
ale já mám mámy dvě! sleeping_beauty: Čemu se tu směješ?! Tohle je chlapská záležitost, tak bacha, ať taky jednu nechytneš...

pozorovatel
10. 04. 2004
Dát tip
sleeping_beauty: to záleží na příbuzenských vztazích autora... Já se nesměju.

Yorick
10. 04. 2004
Dát tip
Tak bacha, můj táta je dermatovenerolog, když budete zlobit.... :-9

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru