Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černá(ale krásně)

10. 06. 1999
0
0
1990
Autor
Neffie

To zatracený ticho. ....čekám A proč?! Snad pro vítr ve vlasech? Pro ty,kterým je všechno jedno? Proč! Ane¨bo pro tmu? Přijde v černých botičkách a jenom přikryje naději. Pro lásku,která neexistuje? Dívám se a čekám, kdy ne mně dopadne tma Proč? Chci znovu slyšet její černý krůčky, černý ozvěny. Čekám....bude to návrat. Domů.
snoopy
03. 07. 1999
Dát tip
život vlastně není, neexistuje.. je jenom teď, práve teď, jediný okamžik, jediný bod, takové nic a přece všechno..
minulost i budoucnost sdílí s přítomností právě ten jeden okamžik, nic víc.. a nic víc taky nejsou..
život je jen jediný okamžik.. (už zase mluvím z cesty..)

Neffie
24. 06. 1999
Dát tip
Gity:teď už čekat nebudu...na nikoho a na nic......máš pravdu...život je krátkej..a někdy víc než si myslíme

Neffie
24. 06. 1999
Dát tip
Štěpánku,ale co když nechci??!!!Co bude potom?

Gity
12. 06. 1999
Dát tip
Čekat na něco? Proč?! Vždyť život je tak krátkej...

Merle
11. 06. 1999
Dát tip
Existuje stejně jako Bůh, tzn. pokud na ni věříš aspoň v koutku duše.

Print
11. 06. 1999
Dát tip
Mno..., láska i Bůh existují (podle mne) i bez toho, zdali v ně věříme nebo ne...:-)

Štěpán
11. 06. 1999
Dát tip
...Amen.
Neboj, Neffi, Ona si Tě najde.

Print
10. 06. 1999
Dát tip
Neffinko!!! Můžu jít s tebou domů????

Merle
10. 06. 1999
Dát tip
A ťapkají černý bačkůrky...ťap ťap

Jákob
10. 06. 1999
Dát tip
Láska existuje .... snad

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru