Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vydupať si šťastie

12. 04. 2004
1
1
1717
Autor
zvedavec

"vydupať si" šťastie

 

 

 

Brigáduje. Nepravidelne.

 

Prvý raz svojou účasťou na konkrétnej pracovnej smene sa dostala do súboru, z ktorého sa losovalo. Získala prvú cenu, zájazd.  Keď išla do práce, ani len netušila, že bude účastníčkou súťaže!

 

Druhý raz to bolo znovu v práci. Tentoraz vedela, že sa zúčastňuje súťaže. Veď súťaže sa  zúčastnili automaticky všetci, ktorí podávali určité jedlo.

 

Zameraná na niečo iné,  omylom zahodila svoj kupón do koša. Do urny nevhodila nič a ani ju to netrápilo. No a na druhý deň jej šéf zistil, že niekto kupón neodovzdal. Vedel, kto sa smeny zúčastnil, kto lístok neodovzdal. Vytlačil ešte jeden lístok, dal jej ho a dohliadol, aby ho tentoraz do urny vhodila.

 

Vyhrala (ako ináč?) prvú, najlákavejšiu cenu, večeru pre dvoch.

 

 

 

Môj otec sa pravidelne, celý život pokúšal vymámiť od šťasteny výhru. Každý týždeň premyslene podával športku.

 

A nikdy nič povšimnutiahodné nevyhral.

 

 

Ona ani raz neurobila jeden povšimnutiahodný  krok ku výhre. Skôr naopak. Predsa vyhrala dvakrát a dokonca prvú cenu.

 

Akoby náhodou, bez akéhokoľvek úsilia výhru dosiahnuť...

1 názor

Barbar
12. 04. 2004
Dát tip
No vida! Budiž jí přáno....

zvedavec
12. 04. 2004
Dát tip
:-) budiž. To moja dcéra má toto šťastie. Na druhej strane - ako to vyplýva z Tvojej prajnosti: tiež verím, že ak bude dobre inému, rastie šanca, že bude dobre aj mne, aj ostatným. Takže áno, budiž! :-)

zvedavec
12. 04. 2004
Dát tip
Text: :-) budiž. To moja dcéra má toto šťastie. Na druhej strane - ako to vyplýva z Tvojej prajnosti: tiež verím, že ak bude dobre inému, rastie šanca, že bude dobre aj mne, aj ostatným. Takže áno, budiž! :-)

Liso
12. 04. 2004
Dát tip
Bali ju sef? ;) Zmanipulovat losovanie nemusi byt take tazke! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru