Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TRN

15. 04. 2004
2
0
2052

___-<\'°°\'>:<(\'¨¨|]eviIIIive[|¨¨\')>:<\'°°\'>-___

UPROSTŘED SEBE RŮŽE KVĚT

 

TEN CO DEN ZE SEBE NECHÁ TRNY TÉCT

 

TRN CO TRHÁ A DRÁSÁ SE VEN

 

BOLAVOU CESTIČKOU MĚKÝM TĚLEM

 

KREV STÉKÁ PO STONKU SILNÝM PROUDEM

 

TRNY SE DEROU Z TĚLA VEN

 

TĚLO SE KLÁTÍ A KÁCÍ NA ZEM

 

PRÍŠTÍ A CÁKÁ KREV Z ÚST VEN

 

CHROPTÍ A DUSÍ SE,  ZE SLZ OKA LEM

 

DECH KONCE NEUSTAL

 

JE VĚČNĚ SLYŠEN


turandot
10. 04. 2005
Dát tip
hale, nojo alternicky, hehehe! todle je to, co nemůžu přečíst, to na tom výpisu z knihovny... je věčně slyšen je zvláštní, nikdy by mě nenapadlo, co udělá blbý pasivum, je to najednou, jako by byl slyšen pořád pořád jako kulisa k ostatním zvukům/nebo naopak jako že: byl naposledy viděn, byl naposledy slyšen na čechově mostě, oblečen byl blablabla a již je věčně pohřešován...

Kelis
08. 07. 2004
Dát tip
Asi je to psáno pod nějakým určitým zážitkem, kterému rozumí autor. Já moc ne...

Seregil
05. 05. 2004
Dát tip
Hmm... to nejni zlý.... klub...

Waawe
16. 04. 2004
Dát tip
zaujal mě velmi abstraktní a surrealistický prolog :)) k dílu : obraz je zajímavě popsán, ale mám raději pozitivní věci... m.

JiKo
15. 04. 2004
Dát tip
ty rymy nejsou uplne idealni, priznam ze z ruze v basni mam pomale husi kuzi, naproti tomu ze slz oka lem je zajimave ratata podany obrazek. Celkove me to moc nezaujalo ps: mekky - jedno ká nikdy nestaciii :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru