Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

andilecci

16. 04. 2004
1
0
2298
Autor
andilecek

                                       Zmenila se krasa zeme,                                       neco stalo se i ve me. Najednou vsechny myslenky, zastoupi jine milenky. Rysy ust stvrdli naveky, nejsou peníze snad ani na leky. lide bojuji sami se sebou, s lidskymi problemi, nikdy nic nesvedou.
Atina
21. 04. 2004
Dát tip
Dost jsem se u toho synackova veledila pobavila. Myslim v dobrym. Vytrels te 'spici krasavici' zrak. Dobra prace. Od toho tu Pismak je, aby se lidi ucili divat a ucili citit. Jestli to pro nekoho neni dost, tak at si jde jinam a zalozi si novy klub ' vyvolenych '. Jednom me jedna kritika vydeptala tak, ze jsem 4 mesice nebyla schopna psat.Zalezi to na povaze, jasne, ale jsou kritiky fakt od toho? Maji cloveku pomoct prohlednout. Obcas mi prijde, ze si nekteri kritici jen vybijeji energii a rvou na blbym hrobe. Momochodem, andelicku, neco s tou gramatikou delej! Nebo se kazdej pozastavi jen nad hrubkama a na oceneni dila mu nezbyde energie.

Atina
21. 04. 2004
Dát tip
Sorry za 'momochodem' a 'jednom me'. Trapas :( :)

andilecek
19. 04. 2004
Dát tip
Víte co?Je to z meho pohledu,z mích pocitu a co se tyce chyb,nejak jsem na ne nemyslela,kdyz jsem to psala...

zuzuzu
16. 04. 2004
Dát tip
to je drsná...... sračka.-..

JiKo
16. 04. 2004
Dát tip
hehe já to říkal na fóru, že nejčastější kritika je "je to sračka" :-))) Autor by pro zlepšení básňotepství možná měl prvně nastudovat základy ČJ

Morasten
16. 04. 2004
Dát tip
byla by hezčí jako básnička..škoda.dobrá tématika

zuzuzu
16. 04. 2004
Dát tip
jiko vezmu klidně do klubufekálních výparů a obnovím činnost

JiKo
16. 04. 2004
Dát tip
jeje du se tam kouknout zdali tam není nějaké moje veledílo :-)

synáček
16. 04. 2004
Dát tip
Změnila se krása země, něco stalo se i ve mně. Najednou všechny myšlenky zastoupí jiné milenky. Rysy úst ztvrdly navěky, nejsou peníze snad ani na léky. Lide bojují sami se sebou, s lidskými problémy nikdy nic nesvedou. Je to velmi dobrý postřeh...! Během totality se ti u moci snažili o to, aby se dělný lid měl dobře u TV a levně si mohl plnit svá těla nejrůznějšími (státem dotovanými) lahůdkami...a nestaral se pak o věci skutečně důležité... Dnes se o stejné věci Ti samí lidé nemohou starat proto, jelikož jsou opět zaneprázdněni…(ovšem zcela jinak…) TIP…a díky!

synáček
16. 04. 2004
Dát tip
sleeping beauty: Nikdy bych si nedovolil tipovat za literární kvalitu...k tomu se rozhodně necítím povolán....Chodím jen světem a nalomené větvičky (namísto dolomení) narovnávám a jiskřičky před uhasnutím se snažím rozfoukávat v plamínek...co bude dál...to pochopitelně nevím...

zuzuzu
16. 04. 2004
Dát tip
seš roztomilej vole

Rowenna
16. 04. 2004
Dát tip
No, je to slabší - zpracování, téma i gramatika.

sobec
16. 04. 2004
Dát tip
to uz neni skwely

synáček
16. 04. 2004
Dát tip
Sleeping Beauty: Ujišťuji Tě, že moje kritika v tomto případě nebyla "milá"...myslel jsem ji naprosto vážně!!! Reagoval jsem na myšlenku, která mě oslovila. A naprosto jasně jsem se distancoval od jakékoli kritiky literární...tu rád přenechávám vám všem, kteří se této otázce věnujeme...a pokud jde o Tebe...děláš tuto práci dobře...a na vysoké profesionální úrovni...jsou to stovky kritik, den co den... a věř mi, že si toho velmi vážím a jistě nejsem sám...!!! Kdybys jen tušila, jak mi tato debata vadí...ale nemohu s Tebou souhlasit! Vy, kteří jste se dohodli na tom, že úroveň zde je mizerná, tak máte (ze svého pohledu) jistě pravdu. Z mého pohledu je tu však ohromná spousta věcí překrásných...že se mi až tají dech při pouhé vzpomínce na jejich objevení...a první čtení....! Vy všichni o nich jistě víte stejně tak dobře jako já...a víte jistě i o jiných...možná ještě krásnějších, které jsem já za svou půlroční dobu zde, ještě ani nestačil objevit. Nezlobte se, ale způsob vašeho hodnocení je (dle mého soudu) pošetilý...je to, jako kdybyste rozemleli skálu i s hroudou ryzího zlata v ní ukrytou a po řádném promáchání prohlásili, že to naleziště za moc nestojí, protože je tam pouze jeden gram zlata na tunu hlušiny… Jediné, podle čeho můžete hodnotit úroveň písmáka, je přece výběr…a za jeho úroveň jste odpovědní právě vy a nikdo jiný… A ještě něco Ti povím…nezlob se , prosím…Tvé kritiky jsou natolik erudované, že já osobně považuji za velkou čest, jestliže Ti některá z mých věcí stojí nejenom za zastavení, ale i za kritiku a myslím si, že pokud napíšu sračku, tak mi úplně bude stačit (jako hodnocení) ta skutečnost, že Tvou kritiku pod ní nikdy nenajdu…jinými slovy…chovej se přece tak, abychom si všichni považovali za čest, že se u našich věcí zastavíš…nezastavíš-li se, pak víme, že jsme napsali sračku. Mělo by být tak nějak pod Tvou (ale nejenom pod Tvou) úroveň, zastavovat se u všech sraček jenom proto, abys pod ně psala, že to sračky jsou…(a to vůbec nemluvím o tom, jak to asi musí bolet autorku nebo autora, když něco takového pod svým dílkem najde…) Přeji krásný zbytek dnešního večera...

zuzuzu
16. 04. 2004
Dát tip
srovnej si to v hlavě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru