Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Postesknutí

27. 08. 2000
0
0
743
Autor
despota

Netknuté stohy knih, ta spousta moudra co je v nich, na stole leží v prachu, co kvůli nim zažili strachu. Ó bído poznání! Ó smutku času! Nemám slov žádných natožpak hlasu. To co je smutno, to co mě bolí, ze slov v těch knihách ve mně se spojí. Není to můra, není to sen, snad řeknu všechno, když řeknu jen: Chodíme rovně a přeci jsme křiví. Kouknu se kolem, všichni jsme jiní. Umíme číst a čteme tak málo… Napsat tu báseň, snad zato stálo. Vyčítat někomu, že nedělá něco… To by tak lehce určitě nešlo. Promine ten, kdo čte jak divý, národ jsme určitě hodně moc shnilý. Prožeňme kočár na tisíc mil! Bude to stát za těch pár chvil. Vypišme pera na konec slov, kdo by se potom necítil gróf!
Siri
01. 12. 2001
Dát tip
místy jsem se celkem chytala...jsou tam hezké nápady zkus to vybrousit... držím palečky...já také musím brousiti :o)

Lee
27. 08. 2000
Dát tip
Rytmicky se mi to zdá celkem v pořádku a přesto mi to podivně nesedí... trochu fráze, ne !? ale myšlenka je dobrá... :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru