Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

strašne dôležité

17. 04. 2004
1
0
179
Autor
aveeva

Strašne dôležité ...

 

 

 

Potešená, zosmiešnená, o čo tu vlastne ide?

 

 

Rozmýšľam, čo chcel autor povedať ... a ako mu dať odpoveď.

... zbláznim sa, ak sa dozviem výsledok?

 

Prvá alternatíva: nadšená!

Druhá ? urazená!

(Ó, nakoľko odlišné!)

 

A napokon zisťujem, že nechcem dať vôbec žiadnu odpoveď.

 

Prichádza mi na um myšlienka kohosi múdreho:

Niekedy je najlepšia odpoveď  mlčanie.  

 

 

... (pretože úplne nič nechápem).

 

 


aveeva
19. 06. 2004
Dát tip
Vďaka : Osobne reagujem na to, čomu rozumiem. A k čomu mám čo dodať. Páči sa mi rozhovor o čomsi, možnosť dostať sa vv takom rozhovore ďalej. Základom rozhovoru ale podľa mňa je: nie vyslovovať TVRDENIA - JE TO také a také, ale povedať, ako to VNÍMAM ja. Možno ten druhý má svoje dôvody... celkom určite, inak by to nenapísal, nepovedal. Ak to priklincujem - pretože sa cítim byť tak múdrou, dôležitou, vznikne spor a nie diskusia, ktorá obe strany MÔŽE rozvíjať, posúvať...

aveeva
18. 04. 2004
Dát tip
Do ktorého nevieš preniknúť a ktorý ťa nudí? Môj úmysel to ale nebol: napísať kopu priveľmi hlbokých myšlienok. :-) Na vysvetlenie: ;-) je to moje nesmelé a vlastné uvažovanie o hodnotení ľudí, ktorí všetkému rozumejú - a svoje tvrdenia vyslovujú aj za iných ( - predkladajú ich ako všeobecne platné a strašne dôležité).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru