Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je vlastně pravda

10. 06. 1999
0
0
1735
Autor
Hannah

Máš pravdu, jen já byla zbabělá a to se přece vážně nedělá obelhat přátele, zbabělým být tak se nedá slušně žít Možná mám strach a nebo obavu že asi ze mě máš jen drobnou zábavu takové básničky už nesmím psát a hlavně přátel svých nesmím se bát.
Jethro
13. 06. 1999
Dát tip
Ty, ty, ty, ještě jednou zalžeš...

Merle
11. 06. 1999
Dát tip
Mě se neboj... ale jestli mi někdy zalžeš, přehnu tě přes koleno a... :-))))))

Print
11. 06. 1999
Dát tip
To stejný, co Saxance!: Žij a piš!!!!! Moc tě potřebujeme!!!

Hannah
11. 06. 1999
Dát tip
Probůh, žiju a píšu, nikam neodcházím, neumírám, nezakládám tužku a blok, píšu v tramvaji, na ulici, připadám si jak cvok. Momentální nálady píšu rovnou do počítače a to pak jsou z toho takovéhle nemožné básničky. Slibuji, že se polepším s tématikou - už žádný smutnění (i když někdy je to taky moc fajn se ze všeho vyplsat - nebo vyspat? nebo se vycpat - ne, to radši nacpat... no vidíš, PRINTe - už mě zase napadají blbosti...)

novacek
11. 06. 1999
Dát tip
No už jsem si říkal, že to není možný, samý smutný básničky. Opovaž se ještě nějakou takovou napsat !! Přátele máš na to, abys jim věřila a nebála se jich. A když z nich máš obavu, už to nejsou přátelé - jsou to nepřátelé a nebo naopak ... A s tím musíš udělat něco ty sama. Chtěl bych být přítelem o kterém píšeš. Nosil bych ti růže, trny bych jim odstranil, aby tě neporanily, a určitě bych o tě stál a najevo bych ti to dal a každý den ti zavolal a nebo aspoň mailoval - psát mě totiž moc nebaví. Napiš mi mailovou adresu, budu ti básně psát, smutnou tě nesnesu, budem si spolu krásně hrát...

Hannah
11. 06. 1999
Dát tip
Nováčku, nováčku
už mě máš na háčku
adresu pošlu ti ráda
dalšího mám kamaráda

Štěpán
10. 06. 1999
Dát tip
Hanko, piš a psaát nepřestávej...a přátel se nelekej a na množství jejich nehleď...

Jákob
10. 06. 1999
Dát tip
Neboj se a piš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru