Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mravenci pod Křivými buky aneb To snad ani nemohu být já!!

28. 08. 2000
1
0
1214
Autor
Ferda

Jeden, druhý, třetí, čtvrtý, jak je ten svět na ně krutý! Pracují už od rána, pracují až do večera, dneska zas až do rána, měli tohle mít už včera! A kdo to támhle v trávě leží? No to je přeci Ferda, střeží. Všechnu tuhle lopotu, dělníky i holotu. On je hlavním šéfem práce, řídí vše od lejster k páce. Je to chlap na pravym místě, je to frajer, to vím jistě. Já ho znám už od mala, když ho máma koupala. "Magore, ty jeden blbej, vylil's na mě mazut, olej!! Záda ti tak zmaluju, vodou slanou poleju.!! Hej, vojáci, chopte se ho, plňte rozkaz: Ztřískejte ho!! Můj šátečku tečkovaný, kdopak tě as vypere? Moje žena, to je jasný, kde však je, doprdele?!!" Ehm, á, pohleďte teď nahoru, až tam na samém vrcholu, těm to ale pěkně frčí, svist, plesk, "Dám ti ránu větší!!" Mhmm, e ..., pojďte, prosím, kousek dále, ať si něco na zub dáme, viděli jste, myslím, dost, TEĎ ZROVNA NEJSTE ZVANEJ HOST!!
K55
13. 04. 2001
Dát tip
Dost dobra basnicka

K55
13. 04. 2001
Dát tip
Dost dobra basnicka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru