Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pacient

20. 04. 2004
4
0
2717
Autor
Beepee

nebo možná spíš senryu? Anebo ani jedno, těším se na vaše názory :)

V bílé čekárně

jediná zdravá barva -

ibiškový květ!


pegasík
13. 05. 2004
Dát tip
:))) a me se to libi ;) *

Beepee
11. 05. 2004
Dát tip
Anonym (pokud se sem vrati) - tvuj komentar me rozesmal :) o povidku se tu nikdo nesnazil, ale jinak dik za pochvalu vtipu :))

Armand
10. 05. 2004
Dát tip
skvělá myšlenka, .. okamžik, ........ale ten přívlastek tam "vrže" (to "jediná zdravá") přesto *

Beepee
28. 04. 2004
Dát tip
Podle mě je v češtině sousloví "zdravá barva" úplně jasné, i když to samotnou barvu přímo nezmiňuje. Děkuji za názor :) ... no za tip jasně taky ;))

DušíK
27. 04. 2004
Dát tip
pěkný, moc hezká skladba tady toho haiku, úplně předpisová :O). O tom, jestli je a co je to zdravá barva, by se dalo pokemizovat, asi se tam nějakej názor vytvořenej autorem vloudil ... Na druhou stranu ... :O) tip nejen za tu pěknou formu.

drsoun
24. 04. 2004
Dát tip
předešlé připomínky mají něco do-sebe, ale chybí v nich trochu chvály, protože si ji zasloužíš za náladu, kterou to vyvolává. má to energii, kterou možná zbržďujou ty "technické resp. botanické" záležitosti, ale já zas tak nepřemýšlím - nechávám se víc unést a tak se mi to líbí.

Beepee
24. 04. 2004
Dát tip
díky, drsoune! :))

Lenkina
22. 04. 2004
Dát tip
Tu u nas začali malovat čakárne na žlto.Tu by ten ibištek asi viac vynikol...Len neviem či ta žltá má byť ako slniečko a energia alebo ako pocit, že nam je zle.Tak ako kvety dufam zelenou kricia o nadeji, ze nad nozickatými bacilmi zvítazíš!

park
22. 04. 2004
Dát tip
ibiškový květ má barvy - žlutou, oranžovou, červenou, a jejich kombinace....

ale dobry ftip :)

Beepee
21. 04. 2004
Dát tip
no on je to takový povzdech :) ale když vás pobavil... díky za názory :)

Elyn
20. 04. 2004
Dát tip
neznám žádné zdravé barvy :)) ibiškový květ je barva horečnatá..;) (pokud jde o mé posouzení..;) a senyru ne... to by mělo být s lehce ironickým podtextem a vycházet jako "kritika" společnosti... - lidí.. tohle je spíš vtip na tři řádky..;)

Lakshmi
20. 04. 2004
Dát tip
(-:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru