Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...Běžela...

22. 04. 2004
5
0
2560

..byly doby kdy jsem také měla zavřené oči...

Běžela…
Netušila co by dělala jiného a tak jenom zběsile utíkala lesem… větve jí rvaly zbytky šatů z těla a kořeny se pletly pod nohy…Byla tma. Naprosté ticho… Hvězdy na nebi mohly slyšet jen její dech, jak se s námahou dral ven z jejích plic.
Běžela…
Hlavou se jí honily myšlenky…přemýšlela o tom co bylo…vyčítala si že toho mohla udělat mnohem víc. Před očima se jí míhaly záblesky…obrazy ze života… Viděla jenom a pouze tmu…smrt…neštěstí…a slzy…Vzpomínala na to co se jí v životě nepovedlo, vzpomínala na to co ztratila… na to kdo ji miloval a už nemiluje…nemiluje protože ji nemůže milovat…
Běžela…
Ale ne dlouho. Došly jí síly.
Když tvrdě dopadla na zem, myslela že už nevstane…v ústech cítila krev. Oči měla pevně zavřené a bála se je otevřít…
„Proč? Proč? Proč?“
Na zem dopadly první slzy… Třásla se, ale ne zimou…Měla strach…šílený strach. Strach z toho, co musí přijít…
Lesem se ozval výkřik…výkřik zoufalství…bolesti…
„Mohla jsem toho tolik udělat...mohla jsem zabránit tolika událostem…Mohla jsem…“ zarazila se. Zvedla oči.
Ale nic neviděla…jen ty záblesky…
Škoda…protože kdyby nechala svou minulost za sebou, kdyby zahnala ty výčitky svědomí a pořádně se podívala…uviděla by mezi stromy známé tváře. Ty které tolik milovala…
Ty, o kterých si myslela že ji opustili…
Oči se opět zavřely… a její duše opustila tělo.


Vihar
15. 12. 2005
Dát tip
Pěkně empatické. Trošičku zastřené, pravda, příliš přetrojtečkované, ale jak říkám, marnost úprku o život z dílka čiší T Připomnělo mi svým způsobem prožívání tvorbu Havranky5.

Black_Bart
24. 04. 2004
Dát tip
Mně ta pointa trochu uniká. Můžete mi někdo pomoct?

Na mě příliš poetický. Ale překvapivě i tak mě to zaujalo a líbilo se. Celkový dojem mi zkazila ta poslední věta – dle mě je tam naví. Ale to záleží na každym, jak to pochopí… Tip

Blackadder
23. 04. 2004
Dát tip
No jo... je to místy takový přehnaně sladkobolně tragický, až to ztrácí sílu. A u běhání se blbě přemýšlí, schválně si to zkus :-) Já radši přemýšlím při chůzi, pokud vůbec... S pointou ale můžu jen souhlasit.

Zenra
22. 04. 2004
Dát tip
ses dobrá, myslim, ze mam podobny pocity, obcas;) nejses nahodou na hofylandu? Ja sem tam jako Stol. Jo jinak Tip

Milly
22. 04. 2004
Dát tip
Nevím, co říct- je to přesný....... *****

romi
22. 04. 2004
Dát tip
tip

Zenra: jsem ;) all: děkuju

Arienalia
22. 04. 2004
Dát tip
Tohle asi známe všichni... pěkné!

WiruZ
22. 04. 2004
Dát tip
nelibi

Miss_Moody
22. 04. 2004
Dát tip
Někdy je člověk slepý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru