Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec jedný nuly

Výběr: Dero, ondrech
22. 04. 2004
13
1
7273
Autor
Perlino

Veškěrá jména, místa a zkratky jsou volena naprosto náhodně a nemají nic společného s realitou.

   Od tý doby, co sem skočil, se toho moc nezměnilo. Sluníčko pořád svítí, jako by v sobě mělo tunu steroidů, vítr má dneska větší výdrž než Zátopek a Martina se dole pořád líbá s tím hajzlíkem. Však už mu za chvíli rozbiju hubu. Jediný, co se totiž změnilo, je patro...

 

   Ta blondýna ve stotřicátýmdruhým měla ty prsa vážně pěkný. Nevím, proč se furt před zrcadlem prohlížela a upravovala si halenku. Vypadal dost překvapeně, když uviděla v okně můj mlsně se olizující obličej. Asi nečekala, že ji budu ve stotřicátýmdruhým šmírovat zrovna tímhle způsobem...

 

   Ženský jsou stejně pořád nespokojený a furt by něco měnily, viď Marti. Však ten týpek za chvíli uvidí...

 

   V děvětadevadesátým právě probíhala schůzka poradců poradců. Nevím, o čem můžou takhle v jednom kuse debatovat. Nejspíš o tom novým fáru, co si koupil šéf obchodu pro střední Evropu a přilehlé asijské země. Nebo možná o tom, jak je mrzí, že nejsou alespoň ve stovce...

 

   Zbytečný kecy - další z Martininých domén. Fakticky únavné. Zbytečné a lživé. Nebo mi chce ještě tvrdit, jak mě stále miluje...

 

   V šestašedesátým sem zahlédl jakejsi chuchvalec lidí na obrovský posteli. Všichni byli nazí a nad nimi se vznášel oblak kouře z lístečků Cannabis. A ne že bych byl rasista, ale všichni byli černí jak noc, ze které se tenhle “večírek“ nejspíš protáhl. Rozeznal sem jen jeden obličej. Nevím odkad, ale toho chlápka nejspíš znám. Asi z MTV...

 

   Jetlipak sou ti dva taky takhle daleko? Martina byla teď na pár večírcích beze mě...

 

   Třiatřicátý je jedno z hotelovejch pater. V tom patře je pokoj a v tom pokoji postel. A na tý posteli ležela nafouknutá šoustací panna a čekala. Milenec si ještě odskočil. Že by byl nějak moc nažhavenej, se asi říct nedá. Ale radši se zeptejte tý panny. Ovšem až později, teď už má určitě plnou díru práce...

 

   Když sme u těch děr, jednu jsem si vybral k efektnímu přistání. Hodlám s sebou do ní strhnout toho chlápka, co mi vocucává holku, a v klidu si to s ním vyříkat. Před tímhle barákem pořád něco kopou, ale teď je tam prázdno - kopáči maj polední pauzu. Už slyším, jak bude ta děvka ječet...

 

 

 

   „Městská rada dnes urychleně přijala vyhlášku o zabezpečení výškových budov. Impulsem jí k tomu byl narůstající počet sebevrahů volících skok z mrakodrapu pro ukončení života. Poslední případ se odehrál předevčírem na rohu 53. a 66.ulice. Pětadvacetiletý J.P. s sebou po skoku ze 165. patra víceúčelového komplexu koncorsia NOABBREVIATION srazil do výkopu před budovou mladý líbající se pár, který měl údajně několik dní před svatbou. Všichni tři byli na místě mrtvi. Policie zatím nevypátrala důvod mladíkova činu, protože nezanechal dopis na rozloučenou. Pro televizi NFN Klára V.“


1 názor

evouš
12. 07. 2006
Dát tip
tak to je naprostej mazec!..* (jenom dodatek: víš, co to je tripointismus?:))

Jajoch
10. 10. 2004
Dát tip
Dobrá legrácka. Zajímavý, že Ty i Harry to máte takový spíš drsný, trochu do srandy a tak a já to mám spíš jemný. Zajímavý. No, každopádně tip, začínaj se mi tyhle sebevražedný povídky zatraceně líbit! :-)

h_a_r_r_y
10. 10. 2004
Dát tip
Souhlasim s Tebou Jajochu, mě se sebevražedný věci taky líběj, ale aby to nepřerostlo do klišé.. Mě se tohle líbí víc než to moje, ale možná je to skromností:-)t.

Perlino
10. 10. 2004
Dát tip
Díky vám oběma. Jajoch má pravdu, on to má hodně odlišné, jemné, ale jí vidím rozdíly i mezi mým a harryho dílkem, takže si netroufnu porovnávat.Ale je fakt, že mě z nich nejvíc "sedne" to Jajochovo.

Perlino
08. 10. 2004
Dát tip
ewka: Díky. (A kdo tedy je???:))

ondrech
11. 09. 2004
Dát tip
už mi napsala. gut.

Perlino
10. 09. 2004
Dát tip
To ne no. Ale chvilku to asi potrvá, než si to přečte, nechodí teď moc často.

Perlino
08. 09. 2004
Dát tip
To sem rád:)))

ondrech
08. 09. 2004
Dát tip
tak jsem ju celou zkritizoval. neměla toho moc....:-)

Perlino
07. 09. 2004
Dát tip
->ondrech:Díky moc.Snažím se časově dobrat k tomu, abych si od tebe taky něco přečetl, ale nemám zatím moc času, doufám že se k tomu dostanu co nejdřív:))) Zatím a naviděnou v Ústavu:))

ondrech
07. 09. 2004
Dát tip
dobrý, stalo se to rádo... sem vás vždycky s derem viděl, kolem vás samý holky(v jednotným čísle).... někdo má a druhej... nemá.:-)

Perlino
07. 09. 2004
Dát tip
No jo no, co naděláš:)) Ale ještě ses neseznámil s Paclíkem, ta je taky od nás ze třídy:)) No nic, dohazovače dělat nebudu:))))

ondrech
07. 09. 2004
Dát tip
však jo....to ani od tebe nečekám:-)

ondrech
07. 09. 2004
Dát tip
však jo....to ani od tebe nečekám:-)

ondrech
05. 09. 2004
Dát tip
hustý. snad se ještě na škole potkáme....*** a výběr pro neotřelost.toto dílo z tvých jsem si vybral jako první, protože to je povídka. ještě mrknu na jiný, ale kritky nezaručuju....:-)

Matylda
11. 07. 2004
Dát tip
Je to zajímavě napsané, ale můj cup of tea to není.

Petr_Pan
26. 05. 2004
Dát tip
Vycházím z kritik a přešla mě chuť to číst - stejně povídky nečtu...

Perlino
28. 04. 2004
Dát tip
->gaston: Samozřejmě- sem kluk, su zdravej a je mi 16, ještě abych nebyl:) ->s_b: Co mi zbývá, když spolu někteří nedokážou vyjít...

gaston
28. 04. 2004
Dát tip
jo, jo...tak to chápu:)

Dero
25. 04. 2004
Dát tip
s_b: Jj, píšu si, zbytečně přemýšlí v příliš širokém časovém horizontu ... jsi poněkud roztěkaná. A nedivím se, že Tě to moje tlachání štve, beztak Ti jen hraju na nervy, hm? (povzbudivý úsměv) Nezahazuj se, krásný večer přeji.

Dero
25. 04. 2004
Dát tip
Krásné, pamatuji si a budu sem odkazovat. Nápodobně a děkuji za tento poznatek.

Perlino
25. 04. 2004
Dát tip
Pokud ste něco podobnýho četli, sem s odkazem, já to totiž nečetl. Jinak všem díky za kritiky, ale příště se prosím urážejte jinde:) ->Paclík:Jestli se zamyslíš, je na tobě. Já už nic převratnýho nečekám nikde. Proč vykolejilo??? Jestli je to kvůli tomu jménu, omlouvám se, ale viz prolog.(I když, co si budem nalhávat, podvědomí je podvědomí:) ->gaston:Třiatřicátý patro-nápodobně:)

gaston
25. 04. 2004
Dát tip
ááá...perlino je stejný čunče:)

Dero
24. 04. 2004
Dát tip
s_b: Téda, jeden vedle druhýho. Sis mě ztotožnila s Parricidou, bo co? ;o)

Dero
24. 04. 2004
Dát tip
Super. ;o) Sem blbej. ;o)))) Jupíííí ... a šílenej k tomu. ;o) Chápeš, co tím chci říct ... ?

Dero
24. 04. 2004
Dát tip
Upni se na ta méně vtipná, invertuj si svá nedávná přesvědčení a uraž se ... ;o)

sicco
24. 04. 2004
Dát tip
ale jo povedlo se vsoukat na pár řádků slušnou charakteristiku hrdiny, vtipné momentky a solidní závěr, proč ne?

Black_Bart
24. 04. 2004
Dát tip
Dost dobré. Mám pocit, jako bych něco trochu podobného četl (nevím přesně kde, žeby Dino Buzatti, Tíživé noci???) ale tohle je možná ještě lepší. Takže . . . tip.

Paclík
24. 04. 2004
Dát tip
můj názor, doufám že nečekáš něco převratnýho nebo nějaký převrat nad tímhle bych se asi měla trochu víc zamyslet, že??? no když to vezmu pouze po stránce řekněme neosobní je to vázně dobrý, dovolím si tipnout, po stránce osobní trochu mě to vykolejilo

Dero
24. 04. 2004
Dát tip
s_b: Já taky sleduju superstar, co to o mně vypovídá? ;o)

gaston
23. 04. 2004
Dát tip
názor můj?dobrej nápad.. teda ten závěr mi tam k tomu nesedl. nevim proč, ale jinak pěkný... hodně pěkný. třiatřicátý nejlepší ..echm:)

Tak teda když jsem si to přečet poprvé, tak jsem to chtěl dost brutálně zkritizovat. Ale teď jsem si to prošel podruhý, pomaleji a je to trochu jinak… Prvávě k těm prvním dvoum odstavcům jsem měl prvně výhrady, ale nakonec na nich nic vážnějšího nevidím. Jediný mínus je za to, že jsem něco podobnýho už někde četl, takže jsem už zhruba tak v první třetině věděl, jak to dopadne. Ale i tak… Tip

Perlino
22. 04. 2004
Dát tip
avi

romi
22. 04. 2004
Dát tip
Zapůsobilo *

Dero
22. 04. 2004
Dát tip
Parricida ... ? Co blázníš, mně to připadne naprosto perfektní a unikátní. No ... máme různý vkus a já taky znám souvislosti a mohu si domýšlet ... Trochu mi to připomíná S. Kinga. Vytáhl ses, Jendo. A ne že bych byl rasista, ale všichni byli černí jak noc, ze které se tenhle “večírek“ nejspíš protáhl. -- skvěle **** + v + nej

Dero
22. 04. 2004
Dát tip
avi

Perlino
22. 04. 2004
Dát tip
->Parricida:Je to možný, začátek byl psán dřív a pár věcí se mezitím změnilo, takže to tak může působit. Díky. ->Dero:Každej máme svůj názor Dero.S Kingem to možná přeháníš:) Velký dík za kritiku i za pomoc.

Dero
22. 04. 2004
Dát tip
Perlino: Jistě, také jsem to zmínil, že máme různý vkus. ;o) Trochu mi to připomíná styl S. Kinga ... nepřeháním, ale on píše líp, to si přiznejme ... ;op Nemáš zač.

Perlino
22. 04. 2004
Dát tip
To si v klidu přiznám:) I když srovnání mou ješitnou dušičku potěšilo:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru