Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přátelství

28. 04. 2004
5
0
1026
Autor
lonely_tear

Snad hlasitost.. snad ten vztek.
Lítost.
Smutek a..
rány toho proklatýho osudu!
Je to jako ten hnusnej brek.
Lítost.
Prázdno a..
Kdysi tu byly..
ty okamžiky smíchu, porozumění.
Přátelství..

Morasten
11. 05. 2004
Dát tip
myslim že je lepší vidět věci čas od času jinak, a buď to znamená že sme zmoudřeli nebo zblbli. já taky děkuju - za tvoje dílko, protože sem o přátelství popřemýšlela, a došla sem k názoru, že bych měla zapomenout a vrhnout se do další kapitoly... snad se zas najde nejlepší přítel a přeju to i tobě...

lonely_tear
11. 05. 2004
Dát tip
Snad jo, i kdyz je mi to strasne moc lito a desne me to mrzi.. myslim, ze sme si docela podobny..

lonely_tear
07. 05. 2004
Dát tip
ja nevim.. uz proste vidim veci jinak nez driv a je to hodne smutny.. ale diky za pochopeni.

lonely_tear
30. 04. 2004
Dát tip
ja taky nemam rada nespisovnou cestinu, ale.. takhle to vsechno okolo toho vystihuje mnohem lip moje pocty..

Morasten
30. 04. 2004
Dát tip
přestala sem se stýkat s mojí nejlepší kamarádkou, každá teď jdeme svojí vlastní cestou, ale začátek tý cesty je to co si napsal, jestli to nechápu úplně špatně. ..T..

Waawe
29. 04. 2004
Dát tip
strašně mě štve ta nespisovná čeština....jinak docela fajn. m.

Inu, tak to bejvá....dobrý:-(*T

Simona
28. 04. 2004
Dát tip
nesmutni, bude líp ;o)*t

IFETIV
25. 04. 2004
Dát tip
-byly dulíí, ale zase budou :)/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru