Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moc

25. 04. 2004
0
0
2165
Autor
LangPa

Kéž by chtíč a touha vymizely ze světa. Jejich kamarádka Moc by ztratila charisma a svět by byl rovný a jasný...

**********************

Tu Moc svádí noc
Plamen v duši,
tolik jmen,
a den hasí zlý sen

**********************

Desiré
16. 05. 2004
Dát tip
No, ten prolog byl lepší ...

LangPa
16. 05. 2004
Dát tip
Prolog byl lepší? Nu dobře :) Pak bysme mohli žít... nebo taky už nežít -- vymírající druh...

LangPa
02. 05. 2004
Dát tip
Trpělivě čekám :)

Tak tady mám co říci. V duchu Zamračeného mnicha jsem zpočátku byl pro rovnost a jasnost, jak nás učili, jenže pak přišla Esmeralda a z nauk neplatilo nic, vůbec nic...

LangPa
02. 05. 2004
Dát tip
Esmeralda? Kdo to je? Snad ne ta, co narážela do zdi...? A co se týče nauk... no, dejme tomu, že ideologie je krásná, ale nikdy na ní všichni nepřistoupí, proto to je jen ideologie, jíž můžeš zasvětit život Mnichu, dát svůj život, nebo si ho vychutnat?

Esmeralda se zdí je ta z toho stupidního seriálu. Mluvím o jiné... s bubínkem a kozičkou Džali. Ano, nikdy na ni všichni nepřistoupí, pravda, pravda...

LangPa
02. 05. 2004
Dát tip
Promiň, já to pochopil s Esmeraldou špatně, ale pořád mi to nic neříká... Můžeš přiblížit? Jo, jo, pravda, pravda... lidé se nezmění, možná bych to ani nechtěl...

LangPa
29. 04. 2004
Dát tip
To samozřejmě nepopírám, vymizely pouze z mého světa

Newton
25. 04. 2004
Dát tip
co s rovným a jasným světem?

Dero
25. 04. 2004
Dát tip
Newton: Ten bychom vystavovali v intergalaktické ZOO jako raritu ...

LangPa
25. 04. 2004
Dát tip
Jistě, máte pravdu. Tato blbůstka už od začátku působí absurdně. Má tak působit. Je vidět, že se nepovažujete za ubožáky :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru