Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

padanie závojov

27. 04. 2004
6
1
1663
Autor
zvedavec

padanie závojov

 

 

nerozbalený ...

 

čarovný

 

možnosťou naplnenia

aj tých najtajnejších nádejí,

 

nežné vzrušenie,

 

s otáznikmi obsah len ty vkladáš

ako kedysi na Vianoce ...

 

 

 

 

rozbalený, odkrytý ...

 

vydaný zhodnoteniu napospas

 

(krása obalu už neláka)

 

vzrušenie opadá

 

 

 

Potom, môžeš, 

ak chceš,

 

dar spoznať do hĺbky,

vstrebať, či použiť.


1 názor

cmukina
30. 04. 2004
Dát tip
*

Barbar
29. 04. 2004
Dát tip
Tip

zvedavec
28. 04. 2004
Dát tip
vďaka :-) všetkým, čo sem zablúdili (alebo prišli). Zdenda: :-) no, čeština sa mi veľmi páči, ale som len jej obdivovateľ, to by teda dopadlo... synáček: tak takto ma vnímaš? láskavo Andulka: asi som čitateľa podcenila. Niekledy som presvedčená, že každému je jasné, čo píšem, a nie je, inokedy zas naopak :-) Vďaka

Andulka
28. 04. 2004
Dát tip
Na me moc ohledy neber....znas me, ja reknu jak to citim.....ale to jeste nemusi znamenat...ze citim dobre...:-)

zvedavec
28. 04. 2004
Dát tip
ale ja sa už v poslednej dobe neznervózňujem, tiež si píšem podla toho, čo cítim. Konečne jeden človek, ktorý na plné ústa vyjadril, čo cítim i ja: prečo nenapísať, ako to na mňa pôsobí, ale nie som predsa pupok sveta, aby sa všetci riadili mnou a aby som niečo zhodnotila ako najvyššia autorita.

synáček
27. 04. 2004
Dát tip
"Potom, môžeš, ak chceš, dar spoznať do hĺbky, vstrebať, či použiť..." Už jsem na to někdy, myslím, upozorňoval...možná, že trochu jinými slovy...ale je to stále totéž: dovedeš z prosté skutečnosti udělat neobyčejnou oslavu věcí...které (byť jsou velmi důležité) by lidé míjeli bez povšimnutí... TIP…a díky!

Andulka
27. 04. 2004
Dát tip
Ja jsem trochu na rozpacich s tou treti slokou. Ty prvni dve jsou genialni.....darek zabalen...a rozbaleni darku.....Zrovna tak jako zamilovani, nez jsme schopni videt skutecnou bytost....bez obalu......Ta treti sloka mi prijde tam nejak navic....Kdyz poznam cloveka bez obalu, darek bez obalu....tak vim, ze bud se mi nelibi a radost, zamilovani je pryc.....anebo jo, zamilovani preroste v lasku....atd.Je to krasne dvojmyslne, at se bavime o veci ci cloveku, plati to na oboje. Ale ta treti sloka mi tam tak nejak nesedi...nevim jak bych se vyjadrila.....neco v tom smyslu, ze me zkazila chut na objejovani, protoze se mi sama nabizi???ak nejak...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru