Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZbijte ji a zapomeňte
Výběr: Lyryk
29. 08. 2000
1
1
6316
Autor
Laďa
Podléhám zas divným představám
a pocitům.
Chcete mě sníst a zbít
a vylisovat do paměti?
Ne. Chcete mě sníst a zbít
a vykopnout z police.
A slávy dcera zůstane utajena
až položíš a pochopíš
svou vlastní ruku
na můj rov
a všimneš si, že i já tam byla. Snad.
Pod policí bezelstně pohozena
a zešedlá
pro její krásu a její něhu
jsem se ani nehnula
a tiše pátrala
koho stejný osud sežehne
když múzy dávno zmizely.
Tak ležím dodnes
šedá v šedi
já
kniha všeho
všehokniha
kde pokoj prázdný je mým soudcem posledním.
1 názor
Já vim, ale já to dala schválně s malým. Je to narážka na Kolára, ale neni to rozhodně název tý knihy v pravým smyslu slova.
*z-i-a-z: posledníchjen něžná připomínka: Sláva dcera je s velkým písmenem, páč je od pantáty Slovana (viz. Kolár-ten asi na Písmáku nebude, hm) ...
m.
Lyryku tys mě teda dostal. Když já si vždycky na Arénu vzpomenu až nějak později. :-) Děkuji.
Laďďďďďďďďo, víš, že se mi tahle básnička líbí?? Nevíš? Kdepak tys' to tušila, proto jsi to nedal do Arény, abych si na tom nemohl zablbnout :-)))
Laděnko,ale kdeže lonské sněhy jsou, jak by pravil klasik,Já a Básník to snad ne....
No je fakt, že mám jakýsi pocit, že tvých děl jaksi ubylo. Nebo se pletu. Nemám takový přehled. Saxana je ale moje nejoblíbenější pohádka.
Ted jsi mne potěšila a srdéčko mé čarodějné se zatetelilo blahem:-))
Pravda pravdoucí ubylo jich ,halt 124 děl na jednu malou čarodejnici by bylo už opravdu moc:-)
Nerada se namáhám,halt typická česká čarodejnice jsem..ale že jsi to Ty...asi budu dělat vyjímky..
Hanobte mě
písmenko po písmenku
A slovo za slovem
pošlapte
Bezcitní ignoranti
Všehokniha... Rada Ťa zase čítam. A rada o Tebe počítam i v mailíku... :o))
Miroslawek
29. 08. 2000
na některé knihy nikdy nezapomínám... zvlášť když si v nich můžu občas zalistovat
staré dřevo pálit
staré knihy číst
se starými přáteli
staré vín pít
(to neni z mé hlavy)
Míro nechápu, proč musíš okamžitě všechno zničit... No to se nesměj, to myslim vážně... Smrtelně...bídáku.
Miroslawek
29. 08. 2000
No jo, no jo, já jsem to stejně pochopila. Akorát ta forma... Ještě, že ty nejsi jeden z nich. :-)
Brablenec_P
29. 08. 2000Miroslawek
29. 08. 2000
takhle se z toho ale nedostanes, kruci...ale pripomnela jsi neco, takze dik za inspiraci..)