Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Portrét dívky jako stařeny

Výběr: Rowenna, srha
30. 04. 2004
15
0
9248
Autor
Makča

..to zas jednou na Břevnově se večer rozvoněly jabloňový květy, romantici usedli do okenních rámů a snili za západu slunce do papírů...a tak padlo tentokrát na mě dělat opozici, aby byla na světě zachována rovnováha:-)

Pokoušíme plzeňskou dvanáctkou

pokrátit den alespoň na polovinu,

Den dlouhý mých dvacet čtyři let.

Krávy študovaný, líný jsou jak prasata.

já v tvym věku byla máma vod dvou dětí...

třepetají opilí motýlci

křidélky silně nalíčených řas

neomylně ke mně.

A my jsme právě ty vaše děti,

pošlu po nich nazpátek,

holky hétery hořký od piva

 

na hovno...

 

 

 

 

 


slokodýl
24. 05. 2005
Dát tip
skvělá...tip

*t

djPes
18. 11. 2004
Dát tip
holky hétery hořký od piva... skvělé

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
!!!! *T

Nostradamus
25. 08. 2004
Dát tip
dobré!

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
no, myslím, že rovnováha bude zachována... good work lady -tip (zase)

srha
23. 06. 2004
Dát tip
dobrý:)

srha
23. 06. 2004
Dát tip
Teda až na ten název... to je tragédie:)

Makča
23. 06. 2004
Dát tip
jak tragédie...Portrét umělce v jinošských letech Joyce, Portrét umělce jako štěněte D. Thomase, tak já si můžu taky mít svůj portrét..tak!

srha
23. 06. 2004
Dát tip
ale houbičky:))) Do toho já nos nestrkám... mně je škoda, že ten název až příliš zasahuje, bere, vysvětluje z textu... i když je pravda, že u takovejch beatovejch textů tomu tak často bývá... tak to asi spíš souvísí s tím, jak a co zashuje mě... Neberu ti ho... a přenesl jsem se přes něj... jen tu poznámku jsem si neodpustil:)

Makča
23. 06. 2004
Dát tip
hele, poznámky mi naposled dávala paní učitelka na základce...tak si to nech jo:-)))))), ty karateli nevinnejch tvořících dětí:-)

srha
23. 06. 2004
Dát tip
tak s tou bych se rozhodně srovnávat nechtěl:)

Rowenna
06. 05. 2004
Dát tip
Aha, tak já už jsem ti jeden výběr dala. No, zřejmě mi sedneš. :-)

Binna
05. 05. 2004
Dát tip
tak to je vystavni vec!!! moc moc libi! a uplne souhlasim, je to Rowenni!!! :)) *** PS: ten dovetek tomu dodal super glanc.

Makča
03. 05. 2004
Dát tip
Visla: jé, to je ale krásná básnička:-) a co třeba tahle? Pro Vislu: Ach Vislo, chtěl bych být tvým Dněprem, mezi námi rozprostírala by se pravlast Slovanů, na které by stovky našich dítek pobíhaly, prosty předsudků, nová to naděje Evropy. já to říkám pořád, já měla být chlap...a co to je vlastně ten Vissel? já bych věděla vysel - 3.os.č.j.zp.ozn.č.min, i visel, ale tohle teda nevim:-))))))))))))))ahoj a buď mi stále nakloněna...

Makča
02. 05. 2004
Dát tip
Cr: jé, já když to odepisovala, tak jsem byla ožralá jak blázen:-)...no já ze svýho úhlu pohledu to vidím tak, že kus pravdy maj, ale já radši budu mít ten svůj a celkem se z toho nějak nestresuju...život je úžasný místo střetávání různých individualit...:-)

toť báseň jako křen!

Makča
02. 05. 2004
Dát tip
Myslíš...?:-)to snad asociace k tý dvanáctce ne?

Makča
01. 05. 2004
Dát tip
craerassy:život je někdy celej blbej, zhrzenej a pokud by si člověk nezachoval ten svůj blbej černej humor, tak by se z toho zcvoknul, takže vyloženě blbost, kterých každej den den přinese spousty, jen je vidět, vnímat, psát...:-) S tím, že blbost rovná se někdy básni a někdy ne, naprosto nezávisle na ničem....

Craerassy
01. 05. 2004
Dát tip
víš, Makčo, tady u tebe si jeden připomene, že byly chvíle, kdy mu bylo fajn..bez ohledu na to, co na to říkali jiní...někteří zestárnou a budou se chovat stejně jako o tom píšeš..jiní si zachovají vzpomínky a dál budou dráždit ty "staré" moralisty..za to dík..za připomenutí..:-)

Shellinka
30. 04. 2004
Dát tip
Jak prolog, tak dílko super. Hezký nápad, první tři verše naprosto bezvadné. :) ***

Rowenna
30. 04. 2004
Dát tip
Budu výběrovat, přestože si nejsem jista, jestli je to prostě jenom tím, že tenhle typ poezie prostě miluji. Ale už za verš: "holky hétery hořký od piva" si to zaslouží.

Waawe
30. 04. 2004
Dát tip
hodně příjemná záležitost !!! m.

Jeheheman
30. 04. 2004
Dát tip
Zaplaťpámbů brzo vymřeme

Makča
30. 04. 2004
Dát tip
s_b+chroust: já si to taky myslim, tak všichni smýšlíme nějak podobně, zdá se, ač nezdálo se někdy...:-) Rowena: dík, je pěkně hořce vyžranej..ten verš... Vissel: á, copak naše antiantiglobalistka?tvůj včerejší eufemismus zařazuju do svýho repertoáru, móc vyvedenej..a z hvězd já číst neumim:-)))) Waawe: prdlačky příjemná, to je pěkně nepříjemná záležitost:-) Jeheheman: nevymřeme, z nás bude novej prototyp intelektuálních postmoderních matek...to bude zmatek na světě, to budeš ještě mrkat!:-)

Makča
30. 04. 2004
Dát tip
Visla: hele, napiš taky něco, ať ti to můžu pochválit, já se červenám...mám komplex z dětství - neumím přijímat chválu, kroutím se tady u toho, tak mě nestresuj a buď na mě zas vostrá, to se mi tak líbilo...tak ahoj umjelkyně..a propo - to se pozná hned z toho projevu...:-))))))

johanne
30. 04. 2004
Dát tip
:))) dobrý

Craerassy
30. 04. 2004
Dát tip
Makčo, tohle mi jako blbůstka rozhodně nepřipadá.:-) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru