Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tisíce a milióny

04. 05. 2004
2
0
1495

Napsána ve velice pesimistické náladě.

Tisíce a milióny rodících se dětí

Tisíce a milióny nemilujících se párů

Tisíce a milióny neurotických matek

Tisíce a milióny přepracovaných otců

Tisíce a milióny svateb z povinnosti

Tisíce a milióny bolestných hádek

Tisíce a milióny falešných usmíření

Tisíce a milióny mladých milenek

Tisíce a milióny bohatých milenců

Tisíce a milióny rozvodů z lásky

Tisíce a milióny opuštěných dětí

Tisíce a milióny těhotných děvčátek

Tisíce a milióny

Tisíce a milióny


Donekonečna se opakující děje, které tíží lidstvo od počátku věků....

Noe1
04. 05. 2004
Dát tip
Hmmmm ... ano. Není co dodat. Snad jen, že bych to chtěl slyšet recitovat - nebo spíš křičet*.

Kala
04. 05. 2004
Dát tip
Svatby z povinnosti - tu dobu uz jsem snad prekonali. Spis bych rada par upresnujicich slov k ' rozvodum z lasky '. Nejaky zvlastni vyznam nebo zkusenost???

Také jsem si bláhově myslela, že svatby z povinnosti jsme překonali, ale znám takové případy. Rozvody z lásky - vlastní zkušenosti nee, chtěla jsem tím vyjádřit, že láska přichází i nezvaná a někdy v nevhodnou dobu k nevhodným lidem a nikdo s tím nic neudělá. A pak se manželka ze dne na den rozhodne opustit rodinu a utéct s mladičkým přítelem.

Davinči
04. 05. 2004
Dát tip
tisíce a milióny... dobrá myšlenka, leč to podání, je to moc dlouhé co se na začátku každého řádku opakuje, nic méně, souhlasím s Noem, chtěl bych to slyšet recitovat. Snad lepší by to bylo v kategorii úvah....

Kala
04. 05. 2004
Dát tip
...nebo pan s mladou divkou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru