Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrcadlo?

11. 06. 1999
0
0
2129
Autor
Gity

Zkusím to. Psát jen tak...

Před zrcadlem stojí zmámená podívat se bojí, co vlastně vąechno znamená,tváře se vrací jako ozvěna, do očí vpíjí se jí inkoust minulosti, je bez kůľe, na povrch lezou kosti, jak sny o povrchnosti, o tom co dávno nemá, ľe není dítě ani ľena..... Sténá, sténá, sténá --- A pořád tolik stejná!! Ta duąe co zakrývá ji stín závoje utkaného z pavučin, kdo vlastně ji vyprostí z osidel minulosti,ľenu, jíľ prorazili tváře kosti, bolestí zasaľena..... Sténá,sténá,sténá --- A pořád tolik stejná!! Jen jak obraz na hladině mihne se, ji vąak mine, ta oválná tvář a z očí zář, nadějí blízká setkání, kdo dnes její tvář zachrání...... Před zrcadlem stojí zmámená podívat se bojí --- Pořád tolik stejná......
kačka
31. 10. 1999
Dát tip
Řekni mi zrcadlo, co tě to napadlo, zjevit mi nahotu mé vlastní duše, přitom se stavět mi naodiv hluše, rozbít tě na kousky, slepit tě z milosti, aby můj obraz tak pozbyl vší krutosti.. i ty nejsi bez vady zrcadlo moje, oba teď víme už o tomhle svoje..

leontynka
16. 06. 1999
Dát tip
skláním se před tebou...

B.Ezejmenij
15. 06. 1999
Dát tip
Potěšim tě.
Budeš stále stejná.
Až do smrti.
Stejně špatná...
Ale někdo může být lepší
... v tobě ?


Gity
15. 06. 1999
Dát tip
Jak jsi to poznal B.Ezejmenij?

Print
14. 06. 1999
Dát tip
Zrcadlo?! Pověz mi to, co vím: že je Gity nejkrásnější?!:-)))

Merle
14. 06. 1999
Dát tip
Pořád tolik stejná...

Kombajn
14. 06. 1999
Dát tip
Ubohy odraz, ktery prinasi povercivym babam 7 let nestesti... Uz jsem ti rekl, ze jsi dokonala ???

Aedy
12. 06. 1999
Dát tip
Nevěřím , že je to psané jen tak . Dýchá z toho mnohem víc , naskakuje mi husí kůže.
Má poklona , Gity !!

BlackG
12. 06. 1999
Dát tip
good... (co bude pred zrcadlem za 20 ci 50 let?)

Štěpán
11. 06. 1999
Dát tip
...a kdo nás vyprostí z osidel minulosti? Zrcadlo bývá tak kruté... zejména zrcadlo života mého...
Díky, Gity!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru